15.06.2020
Критериите за оценка Сайт на годината 2020: Маркетинг са разработени на поредица срещи между журиращите и след дискусии и преценка за най-важните елементи от онлайн присъствието за сегмент Маркетинг.
По тези критерии ще оценява журито.
Ясно да представя компанията/организацията и да има ясна маркетинг цел.
Тук изискванията за отлична оценка са:
Да има ясни основни цели за типовете потребители в даден момент и да са налице ясни потребителски пътеки.
Изисквания за отлична оценка:
Да са налице всички условията за качествен трафик, предвид целите на сайта.
Изисквания за отлична оценка:
Да има качествено визуално съдържание.
Изисквания за отлична оценка:
Да има качествено текстово съдържание.
Изисквания за отлична оценка:
Да има заложена структура и съдържание, които да дадат ясни маркетинг сигнали, включително за постигане на целите.
Изисквания за отлична оценка:
Прилага се маркетинг автоматизация, когато такава е приложима.
Изисквания за отлична оценка:
Вижте още критериите за оценка в категории Програмиране и Дизайн
Жури сегмент Маркетинг Сайт на годината 2020
Георги Малчев - Модератор
Байчо Георгиев
Борис Луканов
Венелин Добрев
Веселин Рогелов
Виктор Генчев
Геннадий Воробьов
Ивелина Атанасова-Генчев
Лазар Малаков
Мартин Милиев
Петър Владимиров
Тинка Цонева
Мисията на Фондация за активно развитие на уеб и Конкурса Сайт на годината е да предоставяме платформа за развитие и подкрепа на уеб - агенции, компании, професионалисти, хора амбиции в нашата сфера.
Заедно градим среда и общност за по-качествени онлайн услуги за бизнеса и организациите в страната. Вдигаме летвата, даваме добрите примери, показваме, че може хубави проекти и инициативи да се случват и тук, в България.
Знаем, че заедно можем повече.