Представителни сайтове на компании (сайтовете на малките и стартиращи фирми не влизат в тази категория).
Гордеем се с екипа на Guardian относно създаването на убийствения им продукт за индустриални цели. Уникално отговорна кооперативна компания са!
Като цяло страхотният маркетинг започва с прекрасен уебсайт. Той е представител за хиляди хора всеки месец. В случая с Guardian, решихме да го изградим от нула.
След два месеца работа, резултата показа, че може би е нашият любим уебсайт.
Екип:
Stefan Velikov
Alexandra Denisova
Julian Schaaf
През 2023 г. пред нас стоеше трудна задача, лесна за вербализиране, но наистина предизвикателна за постигане. Трябваше да трансформираме tbi bank от традиционен НЕБАНКОВ кредитор в мобилна БАНКА!
tbi bank има богата история като небанков кредитор. Познавате онези добри момчета, които винаги помагат, когато отидете в магазин, чието име започва e TECHNO...нещо си. Накратко - искате да имате ново устройство, но не и да плащате на място. И точно в този момент tbi bank идва на помощ и ви отпуска парите при много удобни начини и условия. БРАВО! Но това е някак услуга от старата школа от гледна точка на тенденциите в банкирането, а и много аналогова в известен смисъл. И така, какво да правим, като се има предвид, че хората ни познават добре, но възприемат tbi като нещо традиционно и не точно банково, но не като истинска БАНКА и модерно??? (тук могат да се използват стари комуникации на банката типични за заеми, лифлети и въобще олд скуул визии като илюстрация).
Стратегията
Умният план за анонсиране на новините на пазара беше жизненоважен за успеха на начинанието. Достатъчно ли беше да се направи мащабна имиджова кампания и просто да се обяви новото позициониране... може би? Или просто да стартираме тактическа кампания, която ще демонстрира новия начин на работа? Възможно …
Крайното ни решение беше да направим и двете, независимо от необходимите усилия, защото ако има СИЛНА воля, има ПРАВИЛЕН начин!
Стратегията беше да присъстваме в множество канали, включващи силно телевизионно присъствие, дигитална реклама, наред с инфлуенсър маркетинг, генерирано от потребителите съдържание и радио в имиджовата първа фаза. Всички канали използваха новия слоган и позициониране на tbi bank – банката в твоя телефон.
По-късно въведохме инструмента, който беше най-доброто доказателство за клиентите ни за новия модерен начин на работа на TBI bank – дебитната карта Neon. Тази пълна с функции карта не беше просто продукт, тя беше стартова площадка, даваща възможност на клиентите да правят множество неща:
Надписи
1. Безплатно ежедневно банкиране: безплатни транзакции, плащания на сметки за комунални услуги, поддръжка на акаунти, P2P трансфери и др.
2. Авангардно USP: Лесно разделяне на всяка покупка над 40 лв. на 3 безлихвени вноски директно през мобилното приложение.
3. Ненадмината гъвкавост: Лимит за пазаруване осигуряващо допълнителна покупателна способност до 5000 лв.
И всички тези функции бяха стартирани като първото по рода си решение за ежедневно банкиране и пазаруване без такси в България. Естествено всички операции бяха достъпни чрез новото приложение на TBI bank. Чрез приложението всеки можеше лесно и напълно дигитално да кандидатства за своята безплатна Neon дебитна карта VISA, без да е необходимо да посещава банков офис.
Тя карта пристига безплатно до 48 часа, независимо къде се намира в страната нашият клиент.
Картата е без такси за откриване и поддръжка, като тези условия са несравними на пазара и е интегрирана в Apple Pay и Google Pay.
Нещо повече, разплащателната сметка към картата е с доходност от 2,1%! TBI е единствената банка, която предлага доходност по разплащателна сметка, на фона на постоянно растящите банкови такси в страната.
Комуникацията
(за мен лично тук е важно да се обяснят с аудио сайтът и ап-а, като основни платформи. По-натам криейтив и формати оставям на вашия избор, но те трябва да са обяснени в заявката, а не тук в кратко видео затова монтажът може да е доста по-динамичен и да не се спира на всеки банер. Оставям някои неща, които ми казахте и звучаха яко като например Спотифай рекламата с навигацията)
Направихме цялостно обновяване на уебсайта си с огромен фокус върху леснотата на употреба и скоростта. Това ни донесе значителни печалби и направи уебсайта един от най-големите участници в нашия успех. Също така успяхме да постигнем най-високия резултат за ефективност на PageSpeed Index сред всички банки в страната, което направи нашия уебсайт най-бързият и най-добре оптимизиран.
Заключението
Тази завладяваща история показва, че tbi bank успешно успя да се трансформира от традиционния познат кредитор в БАНКАТА В ТЕЛЕФОНА ВИ.
Благодарим!
Екип:
Екип от 18 супер мотивирани човека от tbi bank (Отдел маркетинг)
Създаването на уеб дизайн за жилищна сграда "Алфа" беше предложение, което приехме много отговорно. Нашата задача беше да представим бъдещите апартаменти и общите части на сградата по начин, който не само ще привлече потенциални клиенти, но и ще отрази високото качество и елегантността на проекта.
Началото на процеса започна с изслушване и разбиране изискванията и визията на клиента. След това, съчетахме креативност и техническа експертиза, за да създадем уебсайт, който е съвременен, функционален и лесен за използване. През всеки етап от процеса на разработка работихме тясно с клиента, за да гарантираме, че неговите изисквания са изпълнени в пълнота.
Резултатът е един интуитивен и визуално привлекателен уебсайт, който представя сграда "Алфа" по най-добрия начин. От подробни описания на апартаментите и общите зони до галерии с изображения и виртуални турове, нашият уебсайт предлага на посетителите пълна представа за това какво предстои в "Алфа". С гордост можем да кажем, че уеб дизайнът ни изгражда уникална онлайн идентичност, която отразява качеството и естетиката на самия проект.
Екип:
Radeya Petrovska & Radeya Design Team
Уебсайтът на Next DC е иновативна дигитална платформа, която отразява ангажимента на агенцията към създаването на креативни и въздействащи решения. Елегантен, модерен и високо интерактивен, сайтът служи както като портфолио, така и като източник на вдъхновение, демонстрирайки способността на Next DC да съчетава стратегия, дизайн и технологии.
Екип:
Front-end Developer - Велизар Делянов / Даниела Панева
Back-end Developer - Станислав Алексиев
Digital Project Manager - София Широканска
UX Designer - Bastien Hèrve
Топола Скайс Ризорт и Аквапарк е луксозен хотелски комплекс в прекрасния залив на Северното Черноморие, който предлага изключителни гледки към брега на Черно море. Създаден с мисъл за уединение, спокойствие и разнообразни преживявания, ризортът предлага идеално място както за семейна почивка, така и за организиране на корпоративни и частни събития.
Като част от семеен бизнес, в основата на хотел Топола Скайс винаги е стояло устойчивото развитие. Прогресът винаги е насочен към бъдещите поколения. Тяхната мисия е да предоставят на гостите невероятно преживяване в баланс с околната среда, с респект към местната общност и култура. Вярват, че всяка стъпка в тази посока е важна за нашата планета и общество.
Екип:
Weband Studio
Дигитална агенция eWeb.bg е създадена с цел да помогне на бизнеса да бъде успешно онлайн чрез прилагането на 3 основни стъпки за онлайн присъствие:
СТЪПКА 1: Създаване на качествен високоефективен уеб сайт.
СТЪПКА 2: РЕКЛАМА
СТЪПКА 3: SEO оптимизация
eWeb.bg ™ е регистрирана търговска марка.
Уебсайтът на агенцията е поетапно изграден и една от основните цели беше да се създадат страници за проекти от нашето портфолио, за да видят потребителите, че ние наистина работим с тези брандове и да видят часто от работата, резултати и мнението на клиентите ни. Също беше важно визуално да се изгради идентичност, която да създава доверие и усещане за авторитет.
Екип:
Вътрешна изработка на екипът на Метрикс Диджитал (въпреки че не изпълняваме услугата за изработка на сайтове).
Creative Corner Studio е личният сайт на нашата агенция – проект, който никога не е наистина завършен, независимо колко време имаме на разположение :)
Уебсайтът на креативно студио brandЪ е създаден с цел да бъде събирателна точка на информация относно предлаганите услуги, екипа, както и да представя вече завършени проекти, с които целият екип се гордее.
The Dreamix website is designed with a large-scale enterprise focus, addressing complex business needs that demand exceptional expertise. With this in mind, our team crafted a comprehensive design system that not only reflects the company`s bespoke and professional approach but also ensures consistency throughout the entire platform.
The core strengths of this website lie in its robust and flexible content management system, which easily integrates with the design framework. The result of this is that creating marketing and funnels pages is easy, thus putting our teams in a position where they can adapt quickly to the ever-changing needs of every campaign without sacrificing design integrity.
With a custom front-end and full-page edge delivery across the world, this site has realized exceptional performance globally to ensure the fastest possible load times and best experiences for users no matter where in the world they originate. The platform is really scalable, and with the multi-lingual functionality now added, we can expand our reach to audiences around the world.
Our solution focuses on aesthetic design, technical precision, and scalability-perfectly fitting for enterprises seeking a long-term, high-performance digital presence.
Екип:
Theodora Palikarska (Dreamix)
Boyana Peeva (Dreamix)
Alexander Petrov (Camplight)
Victor Stoyanov (Camplight)
В Alpha Best вече повече от 10 години се фокусираме върху това да предоставяме цялостни дигиталния решения, съобразени с индивидуалните бизнес цели на брандовете, които ни се доверяват. С широко портфолио от услуги и специалисти в различните области на дигиталния маркетинг осигуряваме ефективни възможности на бизнеса да достигне до целевите си аудитории на всеки един етап от продажбената си фуния.
---
Нов сайт, Нов домейн, Нова визия и модел на комуникация с целевите аудитории – това е накратко https://alphabest.bg/. Заложили сме на комплексни анимации и графични визуализации, които целят да демонстрират възможността за предоставяне на съвременни дигитални решения. Полезното съдържание в блога и силно развитите целеви страници на услугите пък са насочени към ефективно преминаване от информираност към действие.
---
Възможности за търсене на решение и услуга по цел или канал; Case studies, реализирани проекти и social proof за изграждане на доверие; Изцяло нова кариерна секция за успешна комуникация с младите кадри в областта на дигиталния маркетинг и още редица условия за осигуряване на максимално добро потребителско преживяване в новия уеб сайт на Alpha Best.
At Qaiware, we specialize in providing cutting-edge payment solutions to industries such as automotive, banking, and retail, transforming payments into a seamless, scalable commodity. Our newly launched website embodies our commitment to innovation, offering a fresh, modern design that emphasizes both functionality and user experience. With a focus on clear communication, we aim to showcase how our expertise in payment orchestration can help businesses optimize their payment systems for greater control, flexibility, and efficiency. Our new vision is to provide a platform that not only highlights our solutions but also serves as a resource for companies looking to revolutionize their payment strategies.
Екип:
Studio X
Design: Emil Nikolov
PM: Radoslav Iliev
Уеб разработка: Qaiware
В края на месец май „Дженерали Застраховане“ АД пусна новия си корпоративен уебсайт. Нашата основна задача беше създаване на по-добро клиентско преживяване и постигането на по-високи резултати за бизнеса чрез удобство, бързина, сигурност и лесно управление на онлайн услугите за потребителите. Всичко това съчетано с интуитивен и атрактивен дизайн, работещ както на десктоп, така и на мобилни устройства.
За улеснение на клиентите сайтът е разделен на две основни секции – за индивидуални и за бизнес клиенти. Освен изцяло обновения дизайн добавихме допълнителни функционалности, които предлагат интересни и удобни решения. Част от тях са онлайн калкулатор за изчисляване на полици, лайф чат платформа, в която в реално време потребителите получават информация, професионални и бързи съвети. За да бъде улеснен достъпа на клиентите до здравни грижи, www.generali.bg предлага и възможност за записване на час в платформата Супердок, както и новата функционалност – Аптечко, за да бъде намерена най-близката аптека.
С цел предоставянето на бърз и индивидуален подход на потребителите, всеки агент на „Дженерали Застраховане“ АД, има своя индивидуална страница в секция „Агенти“, с контактна форма водеща директно към мейла на служителя. Интеграция с Google Maps, позволява на потребителите директно да намерят адреса на близкия до тях офис, както и да проверят работното му време.
Благодарение на всичко това, заедно с „Дженерали Застраховане“ АД поставихме нови стандарти за удобство и ефективност, които отговарят на нуждите на клиентите с ангажимент към иновации и потребителска удовлетвореност.
Екип:
Studio X
Design: Elena Yankova
Front-end: Martin Kostadinov, Irina Baron, Vladimir Milenkov
Sitecore Development: Vladimir Lukanov
PM: Borislava Avramova
След успешното си позициониране на пазара в сегмента на жилищно строителство, компания BLD трябваше да модернизира и своя онлай облик. Сайтът трябваше да се промени, за да предложи информацията по по-бърз, лесен и достъпен начин на своите клиенти. Целта на новия сайт беше, той да бъде лесен за управление на ниво администрация и да предлага модерно лайфстайл преживяване на клиентите. На база споделена обратна връзка от клиенти и новите предстоящи проекти, компанията взе решение да си партнира със StudioX за изработването на новото “лице” на сайта – bld.bg.
Новият разработен сайт включва множеството подобрения като изнесен филтър за търсене на апартаменти още от основния екран, добавени анимирани големи графични елементи като всеки проект се разгръща на отделна секция и към него могат да бъде прочетена информация за самия проект, както и да бъдат разгледани големи лайфстайл снимки, с които клиентът може да са потопи в проекта.
Важни функционалности като внедряване на 360 интерактивен модел в сайта, интеграция със CRM системата на BLD, интеграция на кредитен калкулатор съвместно с Creditcenter и много други добавени модули към интерфейса превърнаха сайта в изключително динамичен и интересен за браузване от крайния потребител.
Екип:
Studio X
Design: Emil Nikolov, Elena Yankova
Front-end: Irina Baron
Backend: Valentin Milyovski
PM: Borislava Avramova
Корпоративен сайт на AmexGBT, световен лидер в организирането на бизнес пътувания, корпоративни събития и фасилити мениджмънт. Компанията е дъщерна компания на American Express.
Сайтът представлява комплексна структура от бизнес каталози и услуги, с множество локализации за различни международни пазари. Реализиран е като изцяло къстъм дизайн решение, с множество интерактивни анимации и преходи. Графичната концепция, UX дизайна, front-end и back-end разработката са реализирани изцяло от екипа на eDesign и са синхронизирани с новата корпоративна идентичност на компанията, която се работеше паралелно с Grey London.
Сайтът е реализиран на Enterprise Wordpress по изискване на клиента.
___
Jury Note
Ниският mobile pagespeed / lighthouse score се дължи най-вече на маркетинг скриптове, на които клиентът държи и предвид реалния UX и поведение на сайта, много добрите резултати от други инструменти, както и фактът, че таргет аудиториите не са в 4GHz мрежи се взе решение, че скриптовете ще бъдат запазени.
Предизвикателството в този проект беше представянето на услуги в сферата на недвижимите имоти по един по-креативен и усмихнат начин.
Екип:
Project Manager - Явор Сяров
Art Director - Сияна Сярова
ХЕР БЕБЕ e първата и най-голяма кухня за деца от 7 месеца до 7 години. Ние не предлагаме храна, а здраве за вашите деца. Мисията ни е да храним децата на България с качествена, здравословна, разнообразна и вкусна храна. Пълноценните ни менюта дават всички необходими полезни вещества за Вашите деца.
Проектиран и изграден от празен лист, с помощта на клиента и маркетингова агенция, сайтът дава възможност за създаване на неограничен брой вложени навътре в информационното дърво категории в продуктовия каталог, закачане на филтри към тях и лесното им менажиране през системата за управление на съдържанието. Предоставя възможност за създаване и показването на проекти и взаимовръзката им с инженерни направления и индустрии. Уебсайтът е разработен с персонализирана система за клиента и спрямо неговите нужди. Визията е подчинена на фирмената идентичност на компанията.
Ехнатон България почти три десетилетия е водеща българска компания в областта на индустриалната автоматизация. Дистрибутор на продукти и технологии от най-големите световни производители, с доказал се във времето екип от експерти, които осигуряват работещи инженерингови решения. Надежден партньор на българските производители – с опит, доверие, стабилни морални устои, новатор с визия и поглед в бъдещето, проводник на новите технологии в индустрията.