Новини

Такъв конкурс мотивира всеки да бъде по-добър и да даде всичко от себе си - интервю с Мария Тодорова от Точици

07.01.2021

Такъв конкурс мотивира всеки да бъде по-добър и да даде всичко от себе си - интервю с Мария Тодорова от Точици

Разкажете малко за екипа и за проекта?

Занимаваме се с продажба на бебешки и детски дрешки вече почти 30 години. Екипът ни е от дългогодишни специалисти в областта на търговията, продажбите и дизайна. Тъй като сме преминали през много промени в пазара и клиентското поведение сме се научили да бъдем гъвкави спрямо ситуацията. Така с напредъка на технологиите осъзнахме нуждата от електронен магазин.

Заедно с екипа на Grind Web Studio, разработихме проект за красив и удобен онлайн магазин, който да е приятен и практичен за пазаруване. Заедно с техните екипи, които създадоха концепция за дизайн и функционалности, преминахме през интеграция с ЕРП и други системи, през няколко UX интеграции, докато стигнахме до перфектно работещо решение. Връзката между ЕРП системата и онлайн магазина беше най-голямото предизвикателство, защото синхронизацията на толкова много продукти с минимален брой грешки е процес, който изискваше много тестване и настройки на технологичната част от проекта.

За продажбите и прекрасното представяне в уеб маркетинга работим с дигитална агенция Magic Creative, които с много желание и креативност създават уникални визии и ефективни кампании, които добавят стойност към продуктите, които предлагаме.

Екипът ни не е голям, но е много сплотен, като истинско семейство сме, винаги се подкрепяме в трудни моменти и празнуваме успехите си, какъвто и е този с наградата ни от Сайт на годината.

Как решихте да участвате в Конкурса?

Специално аз знам за „Сайт на годината“ от доста време, тъй като следя дигиталната среда и винаги ми е било мечта да участвам с проект в конкурса. За късмет този път имахме чудесен сайт, които да представим, но определено, не сме смятали, че ще спечелим. Участвахме по препоръка на нашите партньори, като знаехме, че няма как да има негативна страна на участието ни. Дори и да не спечелим награда, ще спечелим безценен опит.

Очаквахте ли да спечелите? И какво ви донесе наградата?

Не очаквахме да спечелим, разгледахме проектите, които участват в конкурса и аз лично, смятам, че бяха наистина много сериозна конкуренция. Дигиталната среда в България се развива с бързи темпове и колегите създават изключителни проекти, което само може да ни радва, защото конкурентната среда създава мотивация за все по-добри решения.

Наградата ни донесе изключително позитивни емоции, особено след като беше неочаквана, за всички от екипа ни беше истинска изненада. Имаше усмивки и сълзи от радост, тъй като подобна висока оценка на нашия труд е доказателство, че безсънните нощи и дългите срещи не са били напразно.

За нас е голяма чест, че такова представително жури, което се състои от най-добрите в бранша, ни даде толкова висока оценка за труда и усилията.

Получихте обратна връзка от журито, моля споделете за нея?

Обратната връзка беше много детайлно описана за всеки един етап от електронния магазин – програмиране, маркетинг, дизайн и GDPR. Тази оценка ще ни помогне изключително много да подобрим проекта си за в бъдеще. Всички от журито определено много са се постарали в обратната връзка, за което сме изключително благодарни.

Пожеланието ви към всички, които се колебаят да участват догодина?

Ще кажа на всички, че участието в този престижен конкурс, няма да е загуба, дори и да не спечелят награда. За мен голям плюс е обратната връзка на журито, което е с богат опит в дигиталния свят, и която би допринесла много за развитието на един сайт независимо от бранша. Такъв конкурс мотивира всеки, да бъде по-добър и да даде всичко от себе си, да се запознае с проектите на другите и от там също да вземе добри практики, които може да приложи за своя проект.

Определено тръпката от участието е несравнима и е задължително всеки, който имат сайт, независимо в коя сфера, да участва в конкурса Сайт на годината, най-малкото, за да покаже визията и идеите си.