12.09.2023
Стилиян Ринков, Дебора Шофелинова, Диана Соколова, Георги Лазаров и Момчил Божков са членовете на тазгодишното Младежко жури в сегмент Маркетинг. Ролята им е важна, тъй като те ще подпомагат основното жури във финалното оценяване. Но не само – с тяхна помощ ще се прецизират трендовете в търсенето и използването на уебсайтовете от потребителите в дигиталното пространство. Ето какво споделят те като част от нашето жури.
Стилиян: Казвам се Стилиян Ринков, на 23, от София. Консултирам малки бизнеси и граждански организации как да постигат повече и по-добре своите цели с комуникация към важните им аудитории. Основният ми интерес е в медиите, естетиката и историята на човечеството.
Дебора: Навърших 21 години съвсем скоро. Уча ,,Връзки с обществеността“ в Нов български университет. Освен по коридорите на НБУ, може да ме намерите в Хогуортс, Герена или в Царската градина.
Диана: Казвам се Диана, на 22 години съм и в момента завършвам Маркетинг в НБУ. Обичам да следя за всичко свързано с content маркетинг, различните формати на съдържание, развитие на социалните мрежи, промени, новости, възприятия на аудиториите и т.н
Георги: Аз съм Георги Лазаров, на 22 г. и в момента съм студент по маркетинг в НБУ последна година (последни седмици, ако трябва да съм по-коректен). Родом съм от Пещера, но в последните няколко години живея в София заради университета. Моите професионални интереси са концентрирани в маркетинга и конкретно дигиталния маркетинг, маркетинговите комуникации и брандинга.
Момчил: Казвам се Момчил Божков. В момента съм Маркетинг Специалист в Бизнес Трансформацията на Yettel Bulgaria и съм студент в Нов Български Университет със специалност Маркетинг. Роден съм и съм израснал в София, на 26 години съм, а относно интересите ми – технологиите, маркетинга и потребителското изживяване са моята най-голяма страст.
Стилиян: За мен най-вълнуваща е възможността да помогна на много хора и да бъда част от движение, което ежегодно прави по-добро българското уеб пространство.
Дебора: Да видя отблизо тенденциите за изграждане на успешен сайт на българския пазар.
Диана: Вълнуващо за мен е да имам възможността да застана рамо до рамо с едни от най-добрите специалисти у нас. Конкурсът е напълно ново начинание за мен и съм щастлива, че ме свързва именно с хора като тях.
Георги: Най-вълнуващото е фактът, че това е първата ми година като част от конкурса, което прави всичко изключително ново и интересно. За мен това е огромна възможност и съм много благодарен на Жюстин за поканата!
Момчил: Най-вълнуващата част за мен от участието ми в Младежкото жури на Сайт на годината е опита, който ще придобия като жури и възможността да приложа своите умения, за да можем с екипа да предадем възможно най-добрата обратна връзка към участниците в конкурса.
Стилиян: Навлязох в маркетинга преди години, когато започнах да усъвършенствам начините, по които достигам до правилните хора и комуникирам услугите, които предлагах като навлизащ в сферата медиен професионалист. Към настоящия момент аз и екипът ми успешно прилагаме наученото не само за нашите занимания, но и за нашите клиенти, които развиват малки бизнеси в България.
Дебора: Бих описала сферата на маркетинга само с една дума – цветна. Привлича ме това, че е необходимо да си приспособим в различни ситуации, подобно на хамелеон.
Диана: Маркетингът винаги е бил нещо много интересно, а на моменти и непонятно за мен. Винаги ми било любопитно как се случват нещата зад кулисите, защо и кога се правят конкретни кампании, по какъв начин, с каква аудитория се комуникира. Когато започнах да се занимавам с маркетинг – в университета и след първия ми стаж в сферата, тогава разбрах колко сложна машина е това. Но колкото сложна, толкова и интересна – няма скучен ден!
Георги: Все още извършвам първите си стъпки в маркетинга, но навлизането ми в сферата беше по-скоро случайно. След 12. клас знаех, че искам да продължа с образованието си, като се насочвах към бизнес-тип програми, тъй като привличаха вниманието ми най-много. Оттам видях възможността да уча маркетинг, започнах да проучвам какво означава, усетих, че това е моето нещо и… явно се оказах прав!
Момчил: Може би ще прозвучи странно, но още от 4-ти клас ме интересуват маркетинг дейности като изграждане, поддръжка и обновяване на брандове и всичко, което съпътства този процес. Както вече споменах, студент съм в Нов Български Университет с Маркетинг и още в края на втората година намерих стаж по специалността, който много бързо се превърна в постоянна позиция и това ми даде допълнителна увереност, че съм избрал правилната професия.
Стилиян: Пожелавам на всички участници да бъдат смели, за да заявяват своята визия и приемствени, за да оползотворят безценната обратна връзка на журито. Защото техният сайт може да бъде следващият Сайт на годината, а българската уеб общност да има още една перла и повод за гордост, създадена в България.
Дебора: На участниците пожелавам пълноценна обратна връзка от журито и попътен вятър!
Диана: За начало искам да ги поздравя за усилията и желанието да бъдат част от конкурса. Пожелавам им успех и усмивки, защото Сайт на годината е едно събитие, едно място, от което всеки си тръгва победител. Най-хубавата награда е самото изживяване – обратната връзка, помощта от хора, които искат и помагат на останалите да стават все по-добри, връзките, контактите, всичко!
Георги: Освен успех (очевидно) им пожелавам да бъдат целеустремени, винаги да обръщат внимание на детайлите и да продължават добрата работа върху онлайн присъствието си.
Момчил: На участниците пожелавам успех и мотивация да се развиват и да се стремят да бъдат най-добри в дейността, с която се занимават и това да се отразява отличително в уеб пространството.