13.09.2018
Кое е най-интересното за теб в дигиталния маркетинг в световен мащаб?
Няма дигитален маркетинг, има маркетинг. Отдавна сме отвъд точката, в която можем да делим на различни специалности и практики бранд комуникациите. Потребителите не живеят във вакуум и не правят разлика между пиар, реклама, диджитъл. Все повече имам интегрирани решения, кампании.
Има ли го това най-интересно и тук?
Да, има го, съдейки по брифовете, които колегите от пиар екипа и дигиталното ни звено получават. Все по-често има преплитане и се налагат да се изпозлват различни екипи, сформирани от хора от различни звена.
Кое "спъва" родния уеб?
Страхът при клиентите - рядко смеят да излязат от коловоза на "искаме контент план"/кампания у ФБ. После бюджетите винаги са проблем и донякъде потребителското поведеие и навици.
Смелост ли се иска, за да участва човек в Сайт на годината със свой проект?
Сигурно се иска, все пак някакви хора ще ти разкостват нещата и може да не получиш ласкави отзиви.
Мисията на Фондация за активно развитие на уеб и Конкурса Сайт на годината е да предоставяме платформа за развитие и подкрепа на уеб - агенции, компании, професионалисти, хора амбиции в нашата сфера.
Заедно градим среда и общност за по-качествени онлайн услуги за бизнеса и организациите в страната. Вдигаме летвата, даваме добрите примери, показваме, че може хубави проекти и инициативи да се случват и тук, в България.
Знаем, че заедно можем повече.