Сайт на годината

Новини

Обратната връзка от маркетинг журито - няколко примера

17.11.2023

Обратната връзка от маркетинг журито - няколко примера

Знаете, едно от най-ценните неща за всеки участник в Конкурса е обратната връзка от журито. Даваме няколко примера, за да добиете представа от естеството на коментарите и тяхната задълбоченост и полезност за собствениците и създателите на сайтове. Примерите са анонимизирани с оглед уважение на участниците.

Категория Електронен магазин, сегмент Маркетинг, проект оценен с оценка 7:
"Подреден добре, спретнат, добре оптимизиран за търсачките сайт, моите поздравления.

Колегите от дизайн екипа ще се изкажат, но от маркетинг гледна точка липсва брандинг, разпознаваем, който да отличи и да го направи запомнящ се. Предполагам, че заради домейна имате висок трафик от чужбина, който предполагам е нерелевантен за вас и не конвертира - това може да си е дългосрочно казус.

На висока резолюция, снимките започват да се пикселизират и не прави добро впечатление, ако клиентите ви пазаруват от работа стоейки пред големи екрани.

Блогът ви прави силно впечатление, че се поддържа, което е прекрасно и захранвате социалните си мрежи. Ако инвестирате още малко повече в дизайн, и дори малко видео съдържание на база на блог постовете, ще постигнете много по-голям рийч. Всичко това бих направил след една дизайн итерация върху бранда и малко сторителинг с животните, който може да ви отличи.

Успех в следващите стъпки!"

Институционален сайт, сегмент Маркетинг, проект с оценка 8:
"Поздравления за колегите, които са работили по маркетинговата част на сайта. Успяли са да покрият всичко най-важно като се виждат ясни пътеки за деца и бебета, записване, контактна форма, бюлетин, галерия, отзиви от клиенти и всички важни компоненти.

Реалните снимки, лицата на екипа и щастливите деца правят разликата и увеличават доверието във вас.

Наблюдавайки графика ви, най-вероятно нямате нужда от много реклама и запълване на часове, но ви насърчавам да подобрите работата с платформите за реклама във Фейсбук и Гугъл, за да може да поддържате интерес, който да ви стимулира да растате повече.

Колегите от дизайн журито ще коментират повече, но според мен имате нужда от обновяване на брандинга, което да бъде приложено и към уебсайта. Имате много съдържание в каналите, качили сте много и на сайта, важно е то да достигне до повече хора.

Липсва ми секция за родителите, на сайта става ясно, че говорите за тях, но някъде ясно да ги посочите и да кажете тук ще ви кажем на вас няколко техники, за вкъщи, по принцип, съвети какво можете сами да правите с децата и прочие. Това може спокойно да бъде разпънато и в блога ви, който не е добре развит. Важно е да създавате съдържание, всички да създавате съдържание."

Мобилно приложение, сегмент Маркетинг, проект с оценка 4:
"Със сигурност от маркетинг гледна точка има много какво да се работи по това приложение.

Най-малкото трябва да се направи една много яка лендинг страница, добре оптимизирана за мобилно и да се представи, реклама и прочие. Ако започна със сайта, който сте подали като представяне на играта, той е две секции, и едно видео, което според мен сами сте направили на някакъв софтуер.

Цялостно копирайтингът има нужда от подобрения и повече инвестиция там.

По другите критерии, помислете за туториал, който да обясни в началото на играта основни неща, както и walk through с основните функционалности.

Няма сегментация, създаване на профил и трупане на информация за играча, колко е играл, с кого е играл, история и прочие. Има нещо като история в Хелп секцията, което може да се трие, но не е достатъчно.

Няма разделения на нива, поне едно отделно за деца и едно за напреднали, за да може хората да се сегментират.

Поздравления за UI, доста интуитивно се цъка, но има какво да подобрите и излъскате в бъдеще."