Новини

Интервю с Владислав Герасимов - жури сегмент "Маркетинг" BGWEB 2024

24.09.2024

Интервю с Владислав Герасимов - жури сегмент "Маркетинг" BGWEB 2024

Финансист по образование, маркетолог по призвание – това е Владислав Герасимов. Тази година той е част от журито в сегмент "Маркетинг". Освен това е и маркетинг експерт в Happy Escape. Разберете повече за него и защо е част от екипа в следващите редове.

Като професионалист, разкажете ни накратко за своя път в дигиталната индустрия?
Въпреки че по образование съм финансист, още по време на следването си реших, че маркетингът е моето призвание. Специализирането в дигиталния маркетинг започна със задачата по изграждане и развиване на отдел по дигитален маркетинг в маркетинг агенцията, в която работех. След това кариерата ми продължи през маркетинг отделите на няколко големи български компании, където успях да натрупам богат международен опит. През годините работата ми премина през множество WordPress проекти в собствена бутикова уеб и дизайн агенция.

Какво ви привлече да станете част от Сайт на годината?
Това, което ме привлече да стана част от журито на "Сайт на годината", е възможността да оценявам иновативността и креативността на български уеб проекти от световно ниво. Изключително вдъхновяващо е да наблюдавам как различни екипи и индивидуални творци създават впечатляващи онлайн преживявания.
Разбира се, участието ми в конкурса предоставя възможността да обменям идеи и опит с колеги от бранша, което е безценно за развитието на всеки професионалист.

Какво ви впечатлява най-много в един уебсайт? Кое е важното, според Вас, за да е той добър?
Високо ценя синергията между дизайн, функционалност и потребителско изживяване.
Един запомнящ се уеб проект трябва да притежава ненатрапчив и функционален дизайн с осезаем личен почерк, лесна навигация с отличими потребителски пътеки и да предлага съдържание, което ангажира и връща потребителите отново.

Какви проекти очаквате да видите като участници в Сайт на годината 2024?
Очаквам да видя проекти, които демонстрират иновативни подходи в уеб дизайна, функционалността и потребителското изживяване. Надявам се да видя уеб проекти, които интегрират съвременни технологии и персонализирани решения, за да предложат уникални и запомнящи се преживявания за потребителите.

Какво ще посъветвате кандидатите или тези, които се колебаят дали да участват в конкурса Сайт на годината?
Участието в "Сайт на годината" не само ще ви даде възможност да демонстрирате своите умения и креативност пред по-широка аудитория, но и да получите ценна обратна връзка от експерти в бранша. Не се страхувайте да покажете своите проекти – конкурсът е платформа за откриване и признание на най-добрите уеб сайтове, а всяко участие е стъпка напред към усъвършенстването и признанието на вашата работа.

Какво Ви вдъхновява? Бихте ли посочили книга, блог, сайт, подкаст, който да вдъхнови и участниците в Конкурса?
През годините имам няколко солидни източника, от които да черпя вдъхновение:
1. Книга: „Don’t Make Me Think“ от Steve Krug
2. Блог: Nielsen Norman Group (www.nngroup.com/articles/) – основен източник за изследвания относно потребителско изживяване.
3. Блог: Smashing Magazine (www.smashingmagazine.com) – множество статии за уеб дизайн и потребителско изживяване.
4. Сайт: Dribbble (www.dribbble.com) – място за дизайнери да покажат работата си и да получат вдъхновение.
5. Сайт: Awwwards (www.awwwards.com) – вдъхновение и идеи за уеб дизайн от най-добрите сайтове в света.