09.09.2024
Мартин Милиев е професионалист в областта на изследванията и анализите на социалните медии. В момента работи в Publicis Group. Тази година той отново е част от журито в сегмент "Маркетинг".
Като професионалист, разкажете ни накратко за своя път в дигиталната индустрия?
Никога не съм бил чисто “digital marketing” човек, по-скоро съм в стратегическата част на марком стратегиите и digital е само една част от пъзела.
Какви са впечатленията Ви от участниците от предходни години? И с какво ново очаквате да Ви изненада тазгодишното издание?
Надявам се тенденцията за все по-добри сайтове участници да продължи.
Какви са основните предизвикателства, с които се сблъскват уебсайтовете днес?
Странен въпрос, сайтовете са само инструмент в ръцете на маркетолозите и ако има някакви предизвикателства, те са пред хората, не пред самите сайтове :D
Какви препоръки бихте дали на участниците в Сайт на годината 2024?
Да правят сайтове, които са полезни и лесни за изпозлване на потребителите. Да имат ясна визия какво искат да постигнат със сайта си.
Кое е най-ценното за Вас самия/самата в участието Ви като жури в Сайт на годината?
Да следя тенденциите на местния пазард и какво хубаво се случва.
Какво Ви вдъхновява? Бихте ли посочили книга, блог, сайт, подкаст, който да вдъхнови и участниците в Конкурса?
Добрите реални резултати от даден проект ме вдъхновяват.