До 50 продукта.
Онлайн магазин с лимитиран брой продукти (до 50), често фокусиран върху нишови или бутикови стоки, с опростена структура и акцент върху визуалното представяне.
Редизайнът на онлайн магазина на българския streetwear бранд VULGARISTA има за цел да наложи посланието и ценностите, които хората зад бранда изповядват. Дизайнът и съдържанието са насочени изцяло към таргет потребителите, за които VULGARISTA е възможността да изразят себе си свободно и без цензура.
В новия онлайн магазин на VULGARISTA:
1. Използвахме модерен, минималистичен подход в дизайна.
2. Се фокусирахме изцяло върху различните таргет групи - приоритизирахме най-важните и показахме нещата, които им носят реална стойност.
3. Показахме какво означава VULGARISTA. Разказахме историята, дадохме причина хората да се припознаят в посланието на бранда и да изберат за себе си продуктите на марката.
4. Поставихме основите за излизане на международни пазари.
5. Изчистихме и симплицирахме максимално процеса на поръчка.
6. Приложихме най-добрите практики от съвременното UX/CRO (оптимизация за конверсии през призмата на потребителското поведение).
7. Преработихме изцяло основните категории, както и прилежащите към тях подкатегории.
8. Добавихме подходящи и удобни опции за филтриране на продукти в продуктовите категории.
9. Изчистихме визията на продуктовите изображения и създадохме продуктови страници, даващи възможност на всеки да вземе напълно информирано решение за покупка.
10. Подменихме изцяло начина на изказ в съдържанието (Tone-Of-Voice), за да отговаря на това, което бранда VULGARISTA представлява.
11. Поставихме фокус върху политиката за устойчивост на бранда.
12. Използвахме социална верификация (social proof) и съдържание, създадено от реални клиенти на бранда (UGC), за да подчертаем качеството на продуктите и стойността, която те носят.
13. Създадохме блог секция, която нарекохме VULGAR Stories, през която да се доставя още стойност към аудиториите и чрез която да помогнем за постигане на значителен ръст в органичния трафик (Content Marketing Strategy).
Новият онлайн магазин на VULGARISTA е израз на бунтарство, свободен дух, музикална култура, липса на цензура!
Разработен от МармаЛАБ ООД
Нашите хранителни добавки са създадени с мисъл за вас. Използваме висококачествени съставки, внимателно подбрани, за да осигурят ефективна подкрепа за различни нужди на организма.
Онлайн магазин за продажба на кафе продукти и кафемашини с марката Mokador
Проект: Редизайн и миграция на онлайн магазина
- Цялостен редизайн с по-динамична, закачлива визия, акцентираща върху бестселърите и стимулираща покупка още от началната страница
- Като база е използвана готова тема от Shopify Theme Store, върху която са изградени множество custom секции
- Миграция от WordPress – прехвърлени клиенти, поръчки, продукти и кодове за отстъпка
- Разработен custom quiz, който предлага подходяща игра според предпочитанията на клиента и включва логика за upsell при вече закупени основни игри
- Upsell функционалности на продуктовите страници
- Интеграции с Еконт и Спиди за по-удобна доставка
- Внедрена апликация Tolstoy за интерактивни, shoppable videos
Разработен от Крафтбери ООД
Cocktail Box е бранд, създаден да донесе професионалното бар изживяване у дома – с подбрани алкохоли, натурални сиропи и премиум бар оборудване.
Екип:
Георги Цонев и Нино Костадинов
Fontfabric е независимо type foundry основано в София и днес е сред водещите в света. Шрифтовете им са част от визуалната идентичност на десетки хиляди брандове, използвани ежедневно от дизайнери, агенции и корпорации по цял свят. Новият сайт е проектиран като специализирана платформа, която обединява естетика и технология, за да предложи най-доброто изживяване в света на шрифтовете.
Основни предимства:
-Комплексна система за управление на шрифтови фамилии и начертания.
-Инструмент Font Tester за тестване на текстове в реално време.
-Специална филтрация за бързо откриване на подходящи стилове.
-Font Pairs с интелигентни предложения за съчетания.
-Възможност за едновременни единични и абонаментни покупки.
-Custom процес за поръчка и управление на шрифтове.
-Високоскоростно и оптимизирано зареждане дори при големи шрифтови фамилии.
-Напълно responsive дизайн и безкомпромисно мобилно изживяване.
-Интегрирана система за управление на лицензите
-Модерна архитектура, позволяваща мащабиране и интеграция с външни системи.
-Надеждна система за обслужване на висок обем международни поръчки от цял свят.
Сайтът е създаден като екосистема за откриване, преживяване и използване на шрифтове на най-високо ниво.
Екип:
Нешо Сабаков - Lead Developer
Мартин Бонов - Lead Designer
Aлек Петров - Project&Account Manager
Eмил Атанасов - Senior Developer
Product Owners
Светослав Симов
Пламен Мотев
Серге Герасимов
The King е не просто хранителна добавка. The King е отдаденост и безкомпромисна страст към здравословния и пълноценен начин на живот. The King е решението за тези, които искат да бъдат най-добрата версия на себе си, тези които не се отказват, тези, за които тялото е не просто външна визия, а мисия в живота. Това са добавки създадени с мисъл и грижа, насочени към отдадени мъже и жени, които искат да постигнат изключителни резултати.
---
Проектът е фокусиран върху това да предаде ясно посланието на бранда на своите аудитории. Нестандартният дизайн цели да потопи потребителя във философията на The King и да създаде усещаното за прилив на енергия. Използвани са различни анимации и микроинтеракции, които да осигурят по-ангажиращо преживяване, дори в 404 страницата. Поставен е ясен акцент върху предимствата на отделните подбрандове и продуктите към тях. Създадени са функционални възможности не само за еднократна покупка, но и за абонамент. Блогът поддържа потребителите информирани за актуалните въпроси по темата, а формите за регистрация мотивират колебаещите се с отстъпка още към първата поръчка.
Разработен от ALPHA BEST
Презареди баланса в тялото си! Създаваме чисти и научно формулирани добавки, които ви помагат да отключите пълния си потенциал.
Разработен от Vectory Design
Екип:
Методи Каназирски
Мария Каназирска
Сайтът на TabuBox е замислен като дигитален дом на една луксозна марка шоколад, която съчетава:
естетика и изкушение – елегантен дизайн, който подсилва усещането за премиум продукт;
функционалност и търговска ефективност – ясна структура, насочена към стимулиране на продажбите и лоялността;
уникално продуктово предложение – шоколади с афродизиаци и адаптогени, женски билкови екстракти и бутикови ръчно изработени бонбони, които нямат аналог на българския пазар.