22 участници
Всичко започна през 2018, когато член на нашия екип успешно отказа цигарите с помощта на вейп устройство с канабидиол. В последствие научихме, че през последните 70 години научният интерес към тази молекула не е спирал, и че съществуват хиляди проучвания, които документират ефективността ѝ при редица състояния, за които традиционната медицина не предлага решение. Хора от различни части на света бяха инкорпорирали успешно канабидиола в своите терапии и с интерес четяхме как CBD им е помогнал да се справят с хронична болка, възпаления, зависимости, тревожност или безсъние.
Нашата мисия, е да разсеем стигмата над конопа и да предложим на клиентите си висококачествени продукти на достъпни цени, като същевременно не спираме да предлагаме различни ресурси на сайта ни, където посетителите могат да се образоват и четат за ползите от маслото от коноп.
През 2020г. направихме основен редизайн на сайта, с фокус върху конверсиите и подобреното потребителско изживяване.
Екип:
Стефан Велев - WordPress developer
Шади Салех - Copywriter
В онлайн магазина на Сиела ще намерите каталог с огромен асортимент. Основните раздели са Книги, Музика, Филми, Е-книги, Четци, Други и Промо зона.
1. В категория Книги ще може да изберете и поръчате заглавията, които ви вълнуват на промоционално ниски цени. Тук може да закупите всички творби на издателство Сиела с големи отстъпки.
2. В раздела с музикални дискове ще попаднете на селекция с албуми на едни от най-известните и обичани изпълнители както в България, така и в световен план.
3. В категория Филми може да поръчате онлайн дискове с популярни и актуални кинохитове. Жанровото разнообразие тук е огромно – екшън, драма, приключенски, криминален, трилър, ужаси, фентъзи, фантастика, детски, романтични, комедии, биографични и исторически продукции.
4. В Е-книги може да купите най-новите и интересни издания в дигитален формат, които се предлагат на книжния пазар.
5. В раздела с четци може да изберете най-подходящия продукт за Вас и да го поръчате с експресна доставка.
6. В категория Други са всички продукти за детето и семейството, учебните пособия, офис принадлежности, пъзели и конструктори, настолни игри, продукти за вашето здраве и много други занимателни предмети.
7. В Промо зона са представени всички издания, които може да поръчате на промоционално ниски цени.
Тук ще откриете огромно разнообразие от книги, специализирана и детска литература, електронни издания, голям избор от колекции с филми и музика на любимите ви артисти, офис артикули, детски играчки, подаръчни ваучери. Друго голямо предимство на Ciela.com е бързата и лесна онлайн поръчка, експресната доставка и невероятно ниските цени.
Всички книги на издателство Сиела и издателство Deja Book, при нас ще намерите със специална отстъпка от 10%, а за всички предстоящи заглавия на издателство Сиела може да ползвате 20% при предварителна заявка.
Може да изберете и да подредите всички издания по категория, издателство, автор, цена, език, за да може да откриете и поръчате възможно най-бързо желаната от Вас творба.
Всички клиенти на онлайн книжарница Сиела - Ciela.com, могат да се възползват от безплатна доставка за поръчки над 40 лв. в рамките на България.
Екип:
Константин Стоянчев, Светла Андонова
Обновена версия за електронния магазин на официалния представител за
Vostok-Europe за България. Акцентът е върху високото качество на
изображенията и визуалното представяне на характеристиките на продуктите.
Важен аспект е и представянето на марката и нейните ценност, традиции,
история, посланиците, които разчитат на нея.
Третото измерение е включването на полезна информация - документация,
особености на часовниците и на някои техни характеристики и елементи,
като водоустойчивост, типове стъкла, източници на светлина и много други.
Екип:
Никол Бутанска
Станимир Павлов
Никола Дамянов
Иво Станев
Джорджия Кирилова
Димитър Димитров
KWIAT е семейна компания, основана през 1991, с основна дейност производство и търговия на слънчеви очила и диоптрични рамки, чиято цел е да създава продукти, които да отговарят на всички очаквания на клиентите в дизайна и в качеството си.
В България, преди повече от 30 години, едно цвете се ражда от любовта между полякиня от знатна фамилия и българин от Своге. В далечната 1962 г. г-н Михаил Цветков среща д-р Мария Биерут и веднага се влюбват. Въпреки трудностите по пътя, те създават прекрасно семейство. През 1991 г. Михаил и синът му Павел решават да създадат фирма в България. След дълги размишления за това как да се казва фирмата, семейството решава да се спре на полската дума ‘KWIAT’, която означава цвете и така Михаил Цветков я свързва с любовта към съпругата си. А любовната история продължава…
В началото на 90-те години Павел е студент в Полша и там среща Едита. Двамата се влюбват и решават да се върнат в България. След като пристигат Павел и Едита започват да разработват фирма KWIAT, като стават представители на световноизвестни марки за очила. С времето обаче откриват, че тези очила не са създадени за българи и съответно не им пасват. Затова през 2003 г. Павел и Едита решават да създадат български очила, които също да носят името – KWIAT. Така те започват производство на дизайнерски диоптрични рамки и слънчеви очила, съобразени както с водещите световни модни тенденции, така и с регионалните особености и нуждите на хората в България.
Екип:
Александър Гинов
Младен Градев
https://www.agmastudio.com
Онлайн магазин за ръчно направени шоколадови изделия.
Ето как се представят клиентите ни:
„Шоколадът е страст, на която сме отдадени повече от десетилетие. От 2009 г. нашите майстори шоколатиери изработват ръчно всяко изделие с огромно търпение и внимание, които шоколадът изисква, и винаги с пресни продукти. Създаваме нашите произведения, за да оставим ярък спомен, предизвикваме незабравими емоции и доставим наслада. „
Горния цитат до голяма степен определи и нашия подход към задачата. Основното дизайнерско предизвикателство пред нас бе да намерим баланса между добрите (но стандартни) практики и търсенето на индивидуалното. Решихме да „избягаме“ от обичайните цветови и типографски решения за подобен тип продукти. Пост продукцията на графичните изображения следва основната цветова конвенция. Първоначалната типографска схема включваше само един шрифт във формат variable font. В процеса на работа се появи необходимост от включване на допълнителен серифен шрифт.
По отношение на графичната решетка се спряхме на модулен принцип. Информационните и графичните елементи се „сглобяват“ един към друг. Това позволява на администраторите на проекта да създават интерфейси съобразно конкретното съдържание на всеки документ.
Освен готови изделия структурирани по категории платформата има и специално създаден конфигуратор за създаване на индивидуални продукти. Конфигуратор има три отделни интерактивни модула - „направи-си-сам шоколад“, “шокограма” и „фигурка с послание“.
Бек енда на проекта разработен на базата на Laravel 7 и още куп PHP и JS библиотеки, има възможност за електронни разплащания, контролен панел с голяма гъвкавост и много възможности.
Екип:
Back-end Иван Йонов I-Creativ Studio.
Front-end Йоханнес Артинян I-Creativ Studio
Проектът на издателство "Клевър Бук" - карти и книжки за малки герои съчетава най-добрата комбинация от електронен магазин и блог. В сайта родителите лесно могат да правят поръчки, да ги проследяват, да избират подаръци, да четат статии със съвети за родители и безплатни материали за разпечатване.
Административно подобрихме процеса при обработване на поръчките като добавихме интеграция с модули за доставка на 2 различни куриера, интеграция и предаване на поръчките към ERP - СУПТО, проследяване и улесняване на поръчки от различни потребителски групи. Работихме доста по визията и дизайна на всяка страница и допълнителни функционалности, които биха улеснили маркетинг отдела.
Сайтът на издателство Изток-Запад има за задача да представя продукцията на издателството в най-изчерпателен вид, да отразява всички новини свързани с работата на екипа, представяние и участия в медиите и социалните мрежи и не на последно място да бъде онлайн книжарница на издателството.
Симбиозата на тези многостранни дейности и богата функционалност за едно по-добро потребителско изживяване са основните предимства на този проект.
Екип:
Агата Драгулева, Венцислав Иванов, Славчо Панов
Ние от Уеар Ю сме българска семейна компания, вдъхновена от децата, техните нужди и интереси. По настояще онлайн магазинът ни uwear.bg предлага богат асортимент на детски лицензни артикули с марките: LEGO, Minecraft, Fortnite, Marve и др.
За да посрещнем постоянно нарастващите поръчки онлайн се нуждаехме от успешна миграция към по-мощна и богато функционална платформа. За целта изборът ни падна върхуа Magento и нейната актуална версия Magento 2. Спряхме се на доказан разработчик с добра репутация. Работата възложихме на Stenik и техните сертифицирани Magento специалисти.
Освен успешната миграция която реализирахме, осъществихме още две ключови за проекта функционалности като интеграция с ERP система ( цени, наличности и поръчки), както и интеграция на модули с куриерски фирми Спиди и Еконт. Това ни спести време при организация на целия процес по обслужване на клиентски поръчки.
На страницата ни uwear.bg потребителите могат да открият още бутиков блог с актуални статии и новини в помощ на нашите потребители. Достъпна контактна форма дава възможност на желаещите да получат обратна връзка по различни въпроси, а актуална Google maps карта визуализира седелището на фирмата ни.
Разбира се, всички артикули в сайта са разделени и поместени в различни категории, според които в лявата навигацинна част могат да бъдат селектирани по филтрите цвят, размер или категория. Безупречната user friendly мобилна версия надгражда desktop версията. Тя е съвместима с всички мобилни устройства, за да гарантира на нашите потребителите пълна свобода и удобство за безпроблемно пазаруване навсякъде и по всяко време.
Първият специализиран маркетплейс за напитки в България се казва Drinkstore.BG
Иновативната платформа Drinsktore.BG дава възможност на производители, вносители и търговци на напитки да продават онлайн от свое име.
Drinsktore.BG се отличава от традиционните онлайн магазини по това, че специален мулти-вендор софтуер позволява директна търговия между клиент и производител. Подобна тристранна търговия, позната като Маркетплейс, е сред най-развиващите се сектори на електронната търговия.
Дринкстор Маркетплейс дава свобода на търговците сами да определят цените на своите продукти, което предполага разнообразни и конкурентни цени, както и много възможности за промоции, активности и за поръчки с безплатна доставка. Планът на компанията е да си партнира с широк кръг производители и вносители, давайки възможност на клиентите да избират от разнообразна селекция.
Сайта само използва софтуер на cs-cart, но е разработен от Дринкстор ЕООД със съдействието на Cobweb.
Рошаво е онлайн магазин с шоу руум в София, предлагащ аксесоари за бебеносене - слингове, ергономични раници, покривала, дрехи за бебеносене и други екологични, устойчиви и красиви идеи, улесняващи родителството и полезни за бебето и цялото семейство.
Grabo.bg е един от най-популярните и харесвани електронни магазини в България, специализиран в продажба на популярни услуги с отстъпки. Проектът е основан през 2010г. Към момента екипът се състои от 75 неуморни грабомани в 10 града. От 2014г. Grabo.bg е част от медийната група на Новa телевизия и Нетинфо.
Екип:
Грабо Медия АД
"Макар децата да са само 24% от човечеството, те са 100% от нашето бъдеще", казва Ед Маркей. Грижейки се за децата, ние се грижим за бъдещето, ще добавим ние. Вече почти 30 години от ТОЧИЦИ, подбираме и създаваме един пъстър моден свят за Вашите малки и пораснали Точици.
Избираме най-актуалните модели за възраст от 0 до 14 години с много внимание и любов, така че да отговорим на изискванията и на най-капризните си клиенти. Нашата мисия е да създадем една цветна и артистична Вселена за всички малки Точици, които искат да се чувстват удобно и да изглеждат зашеметяващо. Онлайн магазинът ни е направен с поглед към детайлите, за да представи усещането за пъстър и красив детски свят, едно дигитално изживяване, толкова стилно колкото разходка в реален магазин. Изключителният дизайн, функционалности и потребителско преживяване са дело на екипа на Grind Web Studio, които с удоволствие приеха идеите ни като свои и работиха с много отдаденост и желание по проекта. За нуждите на онлайн магазин www.tochici.bg, използвахме платформата Woocommerce, интеграцията с ERP системата ни позволява следене и обновяване на наличностите в реално време, както и проверка на избран от клиента артикул във физическите ни магазини. Модерният дизайн, удобните филтри и категории, допринасят за едно модерно усещане при пазаруване.
Ние разбираме нуждата на родителите от ефектни и качествени дрешки, които да могат да се изберат и поръчат бързо и удобно, затова се стараем да направим потребителското изживяване приятно. Оптимизацията на приключването на поръчката и интеграцията с куриерската фирма позволяват процеса по поръчка да става максимално бързо и лесно за клиента. Възможността за добавяне на любими продукти са една от любимите ни функционалности.
Нашата крайна цел са щастливи родители и усмихнати деца!
Екип:
Grind Web Studio
Арома е най-големият български производител на козметика. С десетилетия история и непрекъснат стремеж към предоставяне на все по-качествени козметични решения, марката е спечелила доверието на десетки хиляди клиенти.
Онлайн магазинът на Арома е естествена стъпка в развитието на бранда и крачка напред в достигането до крайния потребител. Сайтът разполага с удобна навигация, категоризация по тип продукт и марка, удобни възможности за филтриране на съдържанието, бърза поръчка и лесен достъп до актуални предложения. Подробното продуктово представяне улеснява потребителя във взимането на информирано решение, а лоялната програма, насочена към важни за бранда действия, затвърждава връзката с аудиторията.
Уеб сайтът предоставя също така и информация за бранда и развитието му в годините, обширна блог секция с интересни и полезни статии, както и информация за корпоративни клиенти.
Проектът обединява здраве, красота, грижа за най-малките, хигиена на дома – всичко, от което се нуждае едно съвременно домакинство, на едно място. Свеж, интерактивен дизайн и лесен достъп – така си представяме съвременното онлайн пазаруване с Арома.
Марката ЮНО ПЪРЛС е основана през 1994 г. с основна дейност производство, търговия и износ на бижута от естествени перли. Марката е добре позната на българския пазар и клиентите оценяват нейното посвещение към този специфичен вид бижута – перлените бижута.
Онлайн магазинът разполага с лесна навигация, категоризация по тип продукт и колекции, филтриране на продуктите, лесна поръчка в една стъпка и лесен достъп до полезна информация за перлите.
Българската компания Biotrade e сред най-успешните дермокозметични марки с повече от 20 години опит в разработването и производството на собствени формули. Предлаганите козметични продукти представляват иновативни, патентовани и високо ефективни решения при грижа за кожа с дерматологични проблеми. Днес запазените марки на Biotrade са добре познати във Великобритания, Германия, Швейцария, Испания, Обединените арабски емирства, Сингапур и още над 15 държави.
Новият онлайн магазин за България предлага цялата гама козметични линии, осигуряващи пълен спектър грижа за кожата, особено при специфични дерматологични състояния. Сайтът е лек, изчистен и максимално опростен за крайния потребител, което отразява визията за уникални и работещи продукти, с внимателно подбрани съставки.
Освен стандартните функционалности, присъщи на съвремените уеб магазини, biotrade.bg има опростен checkout процес, изцяло къстъмизиран спрямо стандартния пакет, предлаган от WooCommerce. Платформата е надградена с допълнителни cross и up-sale канали за продажба, налични както в checkout процеса, както и след завършване на поръчката.
Друг интересен факт е, че всички различни инстанции на магазина (България, Румъния, Великобритания, Гърция, Германия) работят и се синхронизират с една ERP система, от която се управляват поръчки, наличности на продуктите и връзка с куриерски системи.
Екип:
Biotrade: Мария Пеева, Стефания Ковачева, Евгения Найденова
Grind Studio: Пламена Диевска, Димитър Вълков, Георги Дошлеков, Стефан Бошнаков, Нелина Нейчева
К и К ООД е основен вносител, производител и дистрибутор на риболовни принадлежности. Фирмата е притежател и на добре познатата марка сред риболовците у нас - FilStar. На нея е кръстен и сайтът ни, който е активен от вече 15 години. Продуктите, които предлагаме, са изключително разнообразни и към момента наброяват над 15 000 артикула. През 2020-та беше направен цялостен редизайн и много от функционалностите бяха подобрени. Сайтът е ориентиран към два типа потребители. Наш основен клиент са риболовните магазини, като повечето подобрения са имплементирани за профилите на търговците. Риболовците също могат да пазаруват много по-удобно и бързо, като могат да се възползват от повечето предимства без да имат регистриран профил.
Екип:
Кирил Андреев, Константин Златанов, Хованес Ованесов, Сашо Леков и екип от над 50 служители :)
Маркетплейс МЕГАПАРТС е най-голямата платформа за авточасти онлайн в България. Сайтът предлага над 1 000 000 авточасти за всички марки и автомобили.
През периода на пандемията с COVID19 взехме решение да сме полезни на всички търговци на авточасти, като предоставим безплатна площадка, в която да публикуват своите продукти и да могат да реализират допълнителни продажби.
Нашият екип от уеб разработчици непрекъснато развива и подобрява потребителското преживяване в сайта с внедряване на нови функционалности.
Подаръци.БГ ООД е българска компания за електронна търговия на подаръци и услуги. Създадена през 2005 година, компанията успява бързо да достигне до своите клиенти чрез уникален подбор на оригинални подаръци и идеи за подарък за всяка възраст и повод.
Екип:
Иван Досев
Станимир Цанков
Константин Трифонов
Мирослав Маринов
Георги Папучаров
YES FRAME има за цел да обедини авторите на кадри от България на едно място и да направи откриването им по-лесно за нуждаещите се от такова съдържание (снимки, видеа, таймлапс и дрон кадри) или услуги в и извън България. Да предостави лесен и бърз достъп на всеки нуждаещ се от сток кадри на български места и да улесни връзката с всеки автор или фриленсър за заснемане, монтиране и изработване на визуални форми. Достъп до семпли за проверка на качеството на всеки кадър (снимка или видео) е едно от предимствата на тази платформа, български автори и техни кадри в една достъпна платформа с възможност за филтрация и незабавна покупка.
Екип:
Мартин Симеонов Симеонов
Онлайн магазин за стоки за дома - за отопление, за банята, за градината. Основно предимство е, че има цялата необходима информация за продукта и рядко се налага клиента да задава допълнителни въпроси. Клиента има възможност да се запознае подробно със стоката преди да направи покупката.
UniqueGold е онлайн магазин представляващ пълното портфолио на физическите магазини на бранда. Основно предимство е доброто презентиране на всеки един продукт и доброто клиентски обслужване от страна на компанията.
Екип:
Дизайн: Александър Хубчев
Front-end: Александър Хубчев
Програмиране: Яни Чаушев
SOpharmacy е нова концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи съвременен подход в обслужването на здравните потребности на пациентите в България.
Нашата мисия е да се превърнем в доверен партньор в грижата за здравето на клиента за цял живот!
През 2020 година работихме върху редизайн и обновяване на он-лайн аптеката за максимална удовлетвореност и приятно преживяване на потребителите при пазаруване, и от септември 2020 година проектът вече е обновен и достъпен в интернет пространството.
Екип:
Основен екип от страна на Studio X:
Габриел Атанасов - Design
Христяна Минкова - Frontend
Илия Марковкси - Frontend
Златина Пулева - PM
Основен екип от страна на IBM :
Димитър Каменски - Business consultant IBM
+ backend екип IBM
Основен екип от страна на Sopharmacy:
Методи Пейчев - Marketing Manager
Рени Гергова - Team Lead Content Optimization
Мисията ни е да предоставяме платформа за развитие и подкрепа на българския уеб - агенции, комапании, професионалисти, хора амбиции в нашата сфера. Заедно градим среда и общност за по-качествени онлайн услуги за бизнеса и организациите в страната. Вдигаме летвата, даваме добрите примери, показваме, че може хубави проекти и инициативи да се случват и тук, в България. Знаем, че заедно можем повече.