26 участници
Пакаети от първа необходимост за семейства останали без доходи заради Covid19
Екип:
Silyana Bojilova, Dinko Sotirov, Petya, Silvia, Desislava
Каузата на "Българска Организация на Хижите с Обсервация" е да оборудва хижи и заслони в България с интернет, онлaйн метеорологични станции и уеб камери, за да могат туристите да се информират предварително за метеорологичната обстановка в планините и да разчитат на правилна и актуална прогноза за времето.
Мисията ни е да популяризираме осъзнат екологичен туризъм и опазването на околната среда.
Екип:
Боян Пресолски
Сайта се стреми да представи дейността на Академия `Екатерина Каравелова`, неправителствена доброволческа организация, чиято основна цел е сформирането на подкрепящи се женски общости из цялата страна чрез създаденият от тях социален формат ТЯ в…
Всеки самоизолирал се, който има нужда от набавянето на хранителни и други продукти, може да се обърне за помощ към платформата, за да получи необходимото до няколко часа. Целта е да се подпомогне работата на общинските предприятия „Социален патронаж“, както и на кметствата в страната.
Приложението „Помогни.нет“ е създадено специално за ситуацията на наложената социална дистанция. Чрез него всеки може да се регистрира като нуждаещ се от помощ или като доброволец. Вече има активни 2000 доброволци, като платформата работи на територията на цялата страна.
Екип:
Деян Петков, Свилен Желев, Марияна Иванова, Ивайло Мирчев, Екатерина Милева, Росен Иванов, Баръш Юмеров, Мерт Енверов, Виолета Наумова, Антон Полименов, Христо Атанасов, Петър Маринов
Зелена линия София е независим проект, целящ адаптирането на изоставени пространства и ж-п линии около центъра на София в нова инфраструктура, която да свърже градската среда.
Целта е да се изгради вело и пешеходен ринг, който да обедини парковете в града, гъстонаселените квартали около центъра както и много спортни, културни, бизнес и развлекателни съоръжения.
Екип:
Светослав Александров, Християна Василева
5kmrun е създаден от няколко ентусиасти целящи изграждането на леснодостъпни условия за непрофесионално организирано бягане, както и насърчаването на една нова култура на мислене по отношение на бягането като част от здравословния ни начин на живот.
Идеята за 5 км. свободно, но организирано бягане възниква в Англия през 2004 г., където в Буши парк (Лондон), Поул Синтон Хюит създава своя парк ран. Следвайки неговите основни принципи и опит, ние „пренесохме огъня“ и у нас и надгради в 4 бегачески направления:
5kmrun – Безплатно 5 км свободно, но организирано бягане за всеки желаещ без ограничение в пол и възраст (вкл. хора с двигателни или зрителни увреждания, родители с детски колички, както и с кучета на повод). Провежда се всяка събота едновременно в София (Южен и Западен парк), Варна, Бургас и Пловдив.
2km Kids Run - Безплатно 2 км свободно, но организирано бягане за деца от 4 до 14 г. възраст. Провежда се всяка събота в Южен парк, веднага след финала на възрастните.
5kmrun Selfie - 24 часа на ден/ 7 дена от седмицата. Всеки желаещ, индивидуално пробягва дистанция от 5 км, на избрано от него трасе и самостоятелно качва, своя резултат на сайта на 5kmrun.
XLkmrun - Непрофесионално състезателно лекоатлетическо бягане на средни и дълги дистанции, което се провежда един път месечно.
Екип:
Михаил Клисарски и Веляна Петрова
Изпълнител дизайн - "Студио X"
Фондация Българска Памет е учредена от д-р Милен Врабевски в обществена полза през 2007 г. с цел осъществяване на съвременната идея за национална идентичност в перспективата на европейската принадлежност на България и равнопоставеност на диалога между културите. Фондацията подкрепя национално отговорни инициативи в духа на демократичните ценности на Обединена Европа – плурализъм, толерантност, автономност и съгласие. Програмните приоритети на фондацията се реализират в четири основни направления:
1. Инициативи за изграждане на икономика на знанието, образователна и професионална реализация на младите хора в България и Европа;
2. Инициативи в областта на европейската интеграция на млади хора от България, Сърбия, Северна Македония, Албания, Молдова и Украйна;
3. Образователни инициативи за интеграция, социализация и европейска перспектива на младите хора в България и българските общности от историческата диаспора;
4. Изграждане на родолюбие в младите, чрез инициативи за опазване на културно-историческото наследство, част от европейската цивилизация;
5. Инициативи за борба с демографската криза и устойчивото регионално развитие в България и Европа.
Към момента в инициативите на Фондация Българска Памет са ангажирани четирима доброволци. Фондацията инвестира в развитието на капацитета на своя доброволен екип, чрез участия в обучения и проекти, съобразно приоритетите, заложени в статутите на организацията. Фондация Българска Памет работи и с активната подкрепа на членовете на своя Консултативен съвет.
Екип:
Мартин Томов, Яне Томов
Digital4Bulgaria е инициатива на фондация "Digital4", която от 2016-та година. Целта на - Digital4Bulgaria да е водещата организация в развитието на дигиталния бранш в България, създавайки добавена стойност за общността и помагайки за дигиталната трансформация на бизнеса.
Digital4 е фондация, чиято мисия е популяризирането на дигиталните технологии и развитието на дигиталния бранш в България като организиране на различни инициативи в подкрепа на бизнеса и образованието.
Като инициативи на фондацията са организирането на събития в цялата страна като Digital4Sofia, Digital4Plovdiv, Digital4Varna, Digital4Burgas като до момента са посрещнали над 4000 гости на нашите събития. Сцената на Digital4 е събрала и над над 600 лектори, специалисти от България.
Други наши инициативи са:
- Digital Stars: Ежегоден конкурс за Най-добри млади дигитални маркетолози на България
- Talks4Digital: Рубрика за маркетингови съвети и разговори с дигитални експерти в България [НА ЖИВО]
- Digital Technolоgy: Безплатно списание за иновациите в дигиталните технологии в България
- DiTech.bg & DiTech.media са специализирани онлайн изданиия насочени към дигиталните технологии.
- Стипендии на фондация "Digital4. Нова инициатива чрез която искаме да спонсорираме чрез наша и спонсорски инвестиции бъдещото поколение
Netpeak Cluster — това е първият по рода си "Клуб за дигитална трансформация" на малкия бизнес в България, като същевременно функционира и като своеобразна образователна платформа за ефективно онлайн позициониране на малкия бизнес у нас и в чужбина. Netpeak Cluster представлява активна група за съвети и взаимопомощ с насоченост към онлайн. Включва основните тематики на дигиталния маркетинг - SEO, Facebook, Google ads и eCommerce като цяло. Подходящ е за компании в по-начално ниво на онлайн представяне - от стартъпи до наложени брандове с история, действащи основно офлайн. Целта на проекта е с помощта на висококвалифицираните ни експерти да подадем ръка и да посочим правилния път за ефективно онлайн представяне на компаниите. Участието в клъстера предполагам получаване на ценни съвети и насоки и отговор на всякакви въпроси, свързани с digital. Крайната цел — блестящо онлайн представяне на брандовете, повишено доверие у потребителите, коректно продуктово позициониране и доверен сайт в очите на Google.
Екип:
Геннадий Воробьов - CEO at Netpeak Bulgaria & Netpeak Cluster
Мария Горова - Netpeak Cluster Manager
Джесика Стоилкова - Netpeak Cluster Manager
Николай Колев - Netpeak Cluster PPC manager
Борислав Дончев - Netpeak Cluster SEO manager
Платформата "Детето днес" е първата по рода си в страната, която цели да събере на едно място важните за детето специалисти. В момента своите визитки публикуват детски психолози, логопеди, педиатри, консултанти по кърмене, консултанти по бебешкии детски сън, зъболекари и хомеопати, работещи с деца и т.н. Платформата дава възможност на родителите напълно безплатно да търсят информация, да публикуват впечатления и отзиви, да четат полезни статии и материали.
От своя страна специалистите могат да популяризират себе си и дейността си напълно безвъзмездно. Те могат да публикуват материали и статии, както и свои събиия.
Менюто "събития" събира събитията от цялата страна, които са носочени към физическото и психическото здраве на детето. Това позволява на родителите да изберат и да се включат в това, което е най-подходящо за тях.
Детското здраве и благополучие следва да бъде приоритет и поради тази причина платформата не е платена, а остава напълно достъпна за родители и специалисти.
Екип:
Теодора Пампулова - създател на идеята
Георги Киров - разработчик
Тук-Там цели да създаде най-голямата общност от българи по света, тук и там, и да ги обедини в една кауза -- образованието. Посланието, което отправяме е, че всеки може да влияе положително и да допринася за развитието на България чрез даряване на средства или време, независимо къде по света се намира.
В допълнение, чрез платформата даваме шанс на потребителите и членовете да намерят актуална информация, обучения, обяви за работа, събития и други възможности в четирите основни направления, върху които общността ни се фокусира: живот, работа, образование, общност.
За 2 месеца имаме над 5,000 регистрирани човека и общността расте! Все още изграждаме всички функционалности, но сме въодушевени от добрия старт и гледаме смело напред.
Екип:
Малко луди и доста посветени на каузата, страхотният ни екип от млади професионалисти работи неуморно за гонене на нашата кауза. Това са: Теди Черкезова, Таня Ремова, Мила Топалова, Костадин Николов, Диляна Коджаманова, Емилия Клайн, Даниела Данаилова-Шербел, Юлия Димитрова и Христо Бояджиев. Повече тук >> https://tuk-tam.bg/meet-tuk-tam
Основните предимства са, че ендуро спорта е изключително нишов и има специална таргет аудитория, която бихме искали да разширим. Проектът е стартиран от Теодор Кабакчиев, който е първият българин със световна титла в мотоспорта и провъзгласява България на глобално ниво.
Екип:
Теодор Кабакчиев, Траяна Колева
DMS е платформата, чрез която може да подкрепите добри каузи като дарите онлайн или изпратите SMS на номер 17 777.
Целта на създаването й през 2007 г. е да даде равен и бърз достъп на организации и хора, които инициират дарителски кампании, за набиране на средства чрез sms-и. Ние гарантираме на дарителите, че всяка от тези кампании е верифицирана предварително и даренията се ползват по предназначение.
Искахме също да осигурим бърз, лесен и удобен начин за даряване. И ако преди 13 години хората бяха скептични да подкрепят каузи през мобилните си телефони, сега повече от половината от тях даряват именно чрез sms. Днес вече възможностите за даряване за разширени с sms месечни абонаменти, онлайн и банкови дарения.
Платформата е създадена през 2007 г. в партньорство между Български дарителски форум и Фондация BCause, Telenor, VIVACOM, А1, Теракомюникейшънс АД, а от 2015 г. партньори са Ипей АД и Обединена Българска банка.
Екип:
Георги Линков - project manager
Полина Дуркова - designer
Тодор Тодоров - front end
Любомир Любенов - wordpress custom backend
Платформата "Обичаме България" цели с първия публикуван модул да разкаже по един обективен, достоверен, пълен и илюстративен начин за приноса на мобилните българи по света за развитието на съвременна България през последните 30 и повече години. С други думи, за това, кой активен сънародник, живеещ в коя страна и град по света, е направил какво, кога, как и къде в България, за кои бенефициенти, с кои партньори и какво е постигнал като дълготрайна промяна.
Дългосрочната цел на платформата е да даде съществен принос за глобалното и организирано мобилизиране на интелектуалния, професионалния, дарителския, инвеститорския и родолюбивия потенциал на мобилната българска нация по света за доброто бъдеще на България.
Платформата е проект в развитие. В перспектива очакваме да се превърне в инструмент за активно изграждане на глобалното българско гражданско общество, както и в мощно гражданско послание за създаване на ефективни политики за привличане и задържане в националната орбита на мобилните българи по света - 1/7 от българската нация - без значение, къде и от колко време живеят там.
Екип:
Димитър Иванов (Сдружение "Обичаме България"): концепция
Вера Пейкова (ABC Design & Communication): back end, координатор на проекта
Албена Лобутова (ABC Design & Communication) и Жюстин Томс (ABC Design & Communication): лого, front end
Каузата на инициативата “b4b HUB” /“От бизнеса за бизнеса“/, цели подпомагането на стартиращи предприемачи от момента на стартиране на бизнеса им до края на първата година. b4b Hub е платформа, в която социално отговорни компании подпомагат начинаещи предприемачи чрез стоки и услуги.
Пилотната фаза на програмата стартира в края на 2019 година и бе насочена към жени - предприемачи от Северозападна България, инициативата е подкрепена от Българския фонд за жените. Моделът на b4b HUB е иновативен и за първи път се прилага в България.
През пилотната фаза на инициативата бяха подкрепени със стоки и услуги необходими в началото на изграждане на бизнеса им 7 жени - предприемачи от Северозападна България.
Наградният фонд в пилотното издание на инициативата, изразяващ се с предоставянето на стоки и услуги, беше на стойност над 8000 лева.
Екип:
Сребрина Ефремова, Николай Георгиев, Марина Стефанова, Биляна Камбурова
Кварталната Видеотека е първият български онлайн архив, проследяващ видеоразпространението в България през периода 1986г.-1999г. Сайтът стартира на 01.02.2019г. с целта да запази жив спомена за въпросните видео издания, били част от инвентара на българските видеотеки през въпросните години. Стремежът на Кварталната Видеотека е да събере на едно място родните издания на съответните филми (под формата на сканирани обложки с висока резолюция), описвайки ги в подробен каталог според фирмите разпространители. До момента, в онлайн архива на сайта присъстват 2020 заглавия, като техният брой поетапно нараства. Сайтът се обновява ежеседмично.
Екип:
Данаил Павлов
Сайтът "Биенале на илюстрацията" е изработен в помощ на сайта "Българска илюстрация". Двете платформи нямат за цел да се припокриват, тъй като първата е изцяло посветена на каузата на Милена Радева - изложба Биенале на илюстрацията.
Сайтът е изключително минималистично решен, за да не ангажира вниманието на потребителя с излишна информация и навигация. Основна цел бе изработването на онлайн форма за участие (можем да изпратим допълнително, тъй като тя вече не е активна), която в периода 1-30 септември да улесни кандидатсването за националната изложба-биенале на илюстрацията 2020. Формата за участие бе изцяло разработена от Виктор Александров като формат, функции и кодиране. Лесните за управление от потребителя падащи менюта, радио бутони, полета за попълване на информацията и качването на снимков материал улесниха не само кандидатите за изложбата, но и организаторите, които да могат в реално време да съдействат при възникнали въпроси или затруднения. Такива, смело можем да кажем, нямаше!
На повърхността за потребителя бе улеснението за кандидатстване, а невидимата част остана в улеснение на журито на конкурса, което да може лесно и бързо да борави с информацията на кандидатите. Техните творби и данни бяха лесни за достъп и управление по време на журирането на селекцията. Общо 231 художници подадоха 622 творби, от които селектирани бяха 194 творци.
След края на подаването на илюстрации, сайтът остава като основна информационна платформа за "Биенале на илюстрацията" с актуална информация и новини, статистики и история, както и медиен източник на събитието. Платформата остава отворена за следващото издание, което ще се проведе през 2022 и (дано) по-следващите събития през годините.
В допълнение към кандидатурата ни в категорията "Кауза" е редно да отбележим, че и изложбата, която се организира за втори път от Милена Радева и създаването и поддържането на сайта от Виктор Александров са изцяло про боно проекти, за които те не получават и не искат пари от участниците, трети лица или каквито и да е видове спонсорства, дарения или програми.
Екип:
Милена Радева и Виктор Александров
Ние сме Милена и Ради – две "нищо особено" майки на малки деца.
Тъй като и двете живеем в София и винаги тичаме по задачи, от момента на изписването от родилния дом, децата ни са ежедневно в колата. Затова, откакто сме започнали да се подготвяме за родителството, много четем за детската безопасност в автомобила и отделяме много време на избора на подходящите столчета за всеки етап от живота на децата ни.
Покрай това започнахме да забелязваме наоколо много деца, които се возят в колата без столче, без колан, тичат между седалките, седят в скута на шофьора или някой от пасажерите, или пък са в столчета, но неправилно поставени, много облечени и т.н.
Това и фактът, че България е на първо място по смъртност на пътя и само за 2019-а 20 деца са загинали (една група в детската градина!), докато се возят в автомобил, ни накара да се замислим как можем да бъдем полезни с всички знания, които вече сме натрупали.
Така се роди ДЕЦА НА БОРДА – инициатива, в която вярваме с цялото си сърце, защото знаем, че ако родителите са наясно колко е важно да возят децата си правилно, никога не биха ги возили по друг начин.
Създадохме сайта www.kidsonboard.bg, в който се стараем да отговорим на всички потенциални въпроси, които родителите на деца до 12-годишна възраст биха имали по отношение на превозването на децата си. Освен добре синтезирана и написана на достъпен език информация, сме създали и 2 информационни видеа, в които си говорим със специалисти по темата. Също така, на сайта си имаме и форма за заявка на индивидуална консултация за избор или правилно ползване на столче за кола.
Екип:
Радослава Митрова и Милена Захариева
Идеята
Bulgaria GO! се роди с идея да подпомага хората, които остават вкъщи по време на карантирата си заради COVID-19. Предлагаме десетки тренировки, които могат да се правят вкъщи и без допълнителни уреди. Стремим се да се превърнем в най-голямата видео платформа за тренировки и упражнения на български.
Треньорите
Стартирахме с инструктори от спортен клуб Ruse GO, а в последствие поканихме треньори от цяла България, включително и от НСА.
Клубът
Станете част от нашата общност. Така ще натрупвате точки и ще имате списък с гледаните тренировки. Напълно безплатно.
ВИЖ ПРОФЕСИИТЕ подпомага професионалното ориентиране чрез „кариерен лексикон“ за откриване на подходящи възможности и описания на различни професии. Сайтът дава възможност на младите хора да се «срещнат» виртуално с представители на професии, да разгледат техните работни места и да се запознаят с характеристиките и изискванията на професиите им.
Инициативата стартира в средата на 2020 г. със символична финансова подкрепа, набрана чрез кампанията „Избери, за да помогнеш“ и значителен ресурс на Фондация на бизнеса за образованието (ФБО), която от 2005 г. развива кариерното ориентиране и консултиране в България. През всички тези години се убедихме, че един от най-значимите проблеми за младите хора при вземане на кариерно решение е липсата на информация за същината на професиите. Над 50 000 ученици се дипломират всяка година у нас и много от тях срещат трудности да решат към каква кариера да се насочат, коя професия би била интересна и подходяща за тях.
Посещения на работни места и срещи с представители на професии се организират спорадично, особено в сегашните условия. Повечето младежи вземат решения въз основа на моди и тенденции или под чуждо влияние, без ясна представа за професията, която са избрали и доколко тя е подходяща за тях. Това води до неудовлетворение и честа смяна на работното място за младите хора, а за организациите – до разхищение на средства за подбор и обучение на служители, които скоро напускат.
Като част от цялостната ни концепция за подкрепа на младите хора, решихме да възложим изработването на сайта не на професионален екип, а на двама ученици – Валери и Петър-Емил, които имат интереси в създаването на сайтове, на които осигурихме възможност за консултации с програмисти в хода на работата. Момчетата оправдаха напълно нашите очаквания и създадоха една платформа, която отговаря на тенденциите за самоинформиране посредством формати като video storytelling. Една от основните иновации в сайта е Кариерният лексикон, специално разработен за сайта, който служи като мачинг инструмент, който показва на учениците онези професионалисти, които имат сходни интереси и предпочитания. Кариерният лексикон съдържа списък от работни характеристики (динамика, обществена значимост, структурираност, мобилност, самостоятелност и т.н.), като професионалистите отбелязват дали те са валидни за тяхната професия, а младежите – дали тези характеристики са важни за тях. След като попълнят въпросника, учениците са насочвани към статии за професионалисти, които са дали подобни на техните отговори и така могат да проучат за различни кариерни пътеки, които биха били интересни за тях.
Поканихме хора, работещи в различни сфери, да представят своята кариера и попълнят лексикона. Видеоклиповете и текстовите описания, създадени от професионалистите, помагат на младежите да усетят атмосферата на реалната работна среда, да получат актуална информация и полезни съвети „от първа ръка“, и така да се ориентират дали съответните професии са наистина подходящи за тях. Платформата включва над 60 статии с описания на професии, полезни съвети и инструменти за кариерно ориентиране, както и над 400 видеоклипа с описания на професии и интервюта с професионалисти, събрани в тематични плейлисти в YouTube канала на инициативата.
По този начин създадохме информационен масив, който осигурява достъпен и атрактивен канал за кариерно самоориентиране на всяко дете, от всяко кътче на страната. Създадената платформа може да се ползва индивидуално от учениците, както и в училище и в сесии по кариерно ориентиране. Тя дава възможност на младите хора да се «срещнат» виртуално с представители на различни професии и да посетят различни работни места като имитира процеса на «работна сянка», който да ги запознае отблизо с характеристиките и изискванията на професиите. Ползата за участващите професионалисти е повишаване на имиджа на техните професии, а за учениците – подобрена информираност при професионалния избор.
Екип:
Гергана Раковска (мениджър), Невена Раковска (съдържание и методика), Валери Андреев (разработчик) и Петър-Емил Георгиев (разработчик)
"Седем истории" е кауза, инициирана от бившия футболист и старши треньор на ЦСКА Христо Янев. Целта на благотворителната инициатива е да се изгради и оборудва терапевтичен център за деца с проблеми в развитието и комуникацията в гр. София. В момента за тях не отговаря пряко нито една държавна институция (МЗ или МОН). Често пъти единият родител няма възможност да ходи на работа, за да обгрижва потребностите на своето дете с увреждане. Успешният завършек на каузата ще позволи на повече деца да получават навременна терапия, което пряко ще увеличи шансовете им за интеграция в обществото.
Екип:
Христо Янев, Светлана Картунова, Гергана Стефанова, Кристина Николаева, Ивелин Николаев, Диана Милкова
Mission Emission калкулира количеството вредни емисии, които се отделят при пътуване с автомобил.
След въвеждане на начална и крайна точка на пътуването, типа на автомобила и използваното гориво, уеб приложението изчислява какво е приблизителното количество въглероден диоксид и азотен оксид, които се генерират от автомобила.
Идеята на проекта е да привлече вниманието върху проблема със замърсяването на въздуха, като дава перспектива на потребителите какъв е техният еко отпечатък при пътуване. Данните и тяхната калкулация се базират върху обобщена информация от доклади на световни организации в различни сфери на транспорта и екологията.
Освен да информира за вредата от автомобилните пътувания, приложението дава контекст за количеството замърсяване, което генерираме, показвайки интересна информация като например колко време е необходимо на едно дърво, за да обработи генерираното количество въглероден диоксид. Друга функционалност пък прави сравнение с алтернативни начини за транспорт — какво би било замърсяването ако за дадения маршрут се използва градски транспорт или велосипед, например.
Именно поради лесносмилаемият начин на презентиране на информацията, проектът получава широк отзвук, както в български, така и в световни медии.
Екип:
Oblik Studio, BetaPeak
Mode Remote (Дистанционен режим) е уебсайт, който събира полезна информация за работа от дистанция или от вкъщи (work from home - WFH).
След началото на кризата с COVID-19, в Oblik Studio също преминахме в режим на работа от вкъщи. Дни след първоначалното "заключване" през март тази година, създадохме Mode Remote с идеята да помогнем на хора, за които дистанционната работа е нещо ново.
Подбрахме различни ресурси - софтуерни инструменти, статии, книги, оборудване, подкасти и дори сайтове с обяви за дистанционна работа, на едно място. Написахме съвсем кратък наръчник за основни моменти, които трябва да имаме предвид, когато преминeм в режим на работа от вкъщи. Освен това направихме серия интервюта с хора, които се сблъскват с дистанционната работа за първи път, както и с такива, които имат предишен опит. Те споделиха детайли от процеса им, които им помагат да са по-ефективни от вкъщи.
Интересен момент от разработването на проекта е, че въпреки всеобщата несигурност, която цареше първите дни от COVID кризата в България, успяхме да се мобилизираме, да селектираме полезна информация и да изградим уебсайта за около 3 седмици. Освен това, нарисувахме и анимирахме 25+ илюстрации, които освободихме от авторски права и публикувахме за свободна употреба. Днес са свалени над 5000 пъти, а самият уебсайт достигна 100,000 души с нулев маркетингов бюджет.
Екип:
Oblik Studio
Владимир Йорданов
Боян Симеонов
Пламен Силянов
Румяна Соколова
Анна Николова
Милко Маринов
Християн Додов
Стефан Ананиев
Димитър Протогеров
Жоро Йорданов
Вече 3 години HelpKarma помага на хиляди добри каузи и дава крила на надеждата.
Сайтът развива непрекъснато своите възможности и предлага иновативни, сигурни и удобни инструменти.
Нашата цел е да промени представата за дарителството и да дадем светлина и издигнем това благородно дело на нови висоти.
С подкрепата на всички добри хора, ние продължаваме да покоряваме нови върхове.
Платформата дава възможност на добрите хора, които имат сърце да помагат, да представят каузите си пред други добри хора, които да се включат, без излишни административни утежнения.
За разлика от повечето дарителски платформи, ние НЕ УДЪРЖАМЕ никакъв процент от събраните средства. Нещо повече - даренията никога НЕ минават през нас.
Не сме набирателен фонд, просто свързваме добрите хора.
Екип:
Основателите на “Двете лепти” сме пет души с различни призвания - двама програмисти (Виктор Емануилов и Живко Тропчев), финансов експерт (Пламен Пенев), управител (Иво Георгиев) и частен предприемач (Иван Василев). Общото между нас е вярата ни в Бог, в Неговата добрина и в това, че хората като Негови творения също сме добри по природа.
Мисията ни е да предоставяме платформа за развитие и подкрепа на българския уеб - агенции, комапании, професионалисти, хора амбиции в нашата сфера. Заедно градим среда и общност за по-качествени онлайн услуги за бизнеса и организациите в страната. Вдигаме летвата, даваме добрите примери, показваме, че може хубави проекти и инициативи да се случват и тук, в България. Знаем, че заедно можем повече.