10 участници
Сайт, представящ личния бранд на Олег Петров – експерт в сферата на Дигиталния маркетинг, разработка на уеб сайтове с WordPress, електронни магазини с WooComerce и други уеб решения. Експерт в менажирането на проекти със SCRUM/Agile методологии.
Екип:
Олег Емилов Петров
MariaToneva.com е уебсайт, насочен към чувствителните хора, интровертите, творческите личности и романтиците. Тъй като самата аз се определям с тези понятия и знам колко различни и неразбрани се чувстват този тип хора в съвременното общество, реших да изградя сайта си така, че да отговаря на нуждите на тази ниша.
Сайтът е позитивно и приветливо място, където всеки може да намери нещо за себе си. Статиите на блога са разделени в 3 категории – Отношения, Личностно развитие и Лайфстайл. Чрез тях читателите могат да получат съвети как да изградят щастливи отношения, идеи за личностно израстване, както и интересни истории за пътувания и мотивация за по-висок стандарт на живот.
- Блог постовете са лични истории, в които читателите могат да се припознаят и чрез които се създава разпознаваемост, харесване и доверие;
- Препоръките от верни читатели свидетелстват за дълбока връзка с посетителите на сайта, спомагат за изграждането на доверие;
- Безплатните материали са с висока стойност и дават възможност за по-задълбочена информация по темите, както и редовна връзка с читателя чрез нюзлетър;
- Сайтът е двуезичен, като всички текстове, които създавам, ги превеждам и на английски;
- Дизайнът и оформлението са много свежи, цветни, координирани, раздвижени;
- Съдържанието, дизайнът и нишата на сайта носят ярка индивидуалност и се открояват в онлайн пространството;
- Потребителите дават обратна връзка, че навигирането е лесно, а сайтът е естетически издържан и подреден.
Благодаря ви, че отделихте време да разгледате моята регистрация и ще се радвам, ако с ваша помощ сайтът може да стигне до повече хора, които имат нужда от него.
С уважение,
Мария Тонева
Екип:
Мария Тонева – собственик и създател
Иван Лисник – собственик на ИЛ УЕБ и реализация на проекта заедно с екипа си:
Йорданка Вучева
Илияна Вълчева
Йоанна Николова
Уеб сайта на Йордан Иванов е неговата персонална платформа, чрез която може да изразява своето мнение, виждания и насоки. Уеб сайта събира в много добра симбиоза личното представяне и политическата позиция.
Уебинари със SEO професионалисти и интернет маркетолози:
След препоръките, които получихме през изминалата година:
> Създадохме нови серии SerpAsk Battle, които повишиха гледаемостта значително:
- https://serpact.bg/serpask-battle-magento-vs-seliton/
- https://serpact.bg/opencart-vs-cloudcart/
- https://serpact.bg/serpask-battle-woocommerce-vs-saas-petar-nikolov-vs-aleksandar-bojinov/
Създадохме нови серии в подкрепа на малкия и средния бизнес безвъзмездно около Covid-19:
- https://serpact.bg/vaprosi-i-otgowori/
Продължихме с гости от цял сват SerpAsk уебинарите си, които стартираха през 2018 година с международни експерти:
- https://serpact.bg/serpask/
Създадохме нов формат на Recap на новини в Дигиталния марктинг:
- https://www.youtube.com/playlist?list=PLNcBhGscrgtlpBsTm_PML3G6wB5X0VVu2
- първо видео "качество": https://www.youtube.com/watch?v=trBo7-JoX3Q&list=PLNcBhGscrgtlpBsTm_PML3G6wB5X0VVu2&index=1&t=216s
- последно видео: https://www.youtube.com/watch?v=4w7_6kUP_V4&list=PLNcBhGscrgtlpBsTm_PML3G6wB5X0VVu2&index=6&t=183s
Екип:
Development: Serpact
Design: Вера Пицева
Уебсайт/лична страница на Георги Стоилов - front-end програмист.
Екип:
Георги Стоилов
През последната половин година множество световни икономики са изправени пред сурово изпитание, хиляди хора остават без препитание, множество бизнеси затварят врати или освобождават повечето си служители.
Броят на безработните в Европейския съюз се е увеличил с 336 000 през юли, показват данни на Евростат, в сравнение с нарастване на броя на безработните от 281 000 през юни, 253 000 през май и 397 000 през април.
Множество отрасли едва поддържат маргинално съществуване с настъпването на нова вълна от противоепидемични мерки.
Един от най-засегнатите сектори е изкуството - сценични изкуства като опера, театър, концертно дело страдат от ограничителните мерки и забрани за посещение на обществени обекти и затварянето на граници.
Проектът, който ще ви представим е реализиран в подкрепа на млад руски оперен певец - Михаил Тимошенко, живеещ в Австрия, наскоро завършил следването си в Германия и Франция (Академия към Парижката Опера).
Проблем:
Във време на пандемия множество оперни певци остават без работа - броят на ангажиментите им рязко спада, ангажиментите им биват отменени или отлагани за след година в най-добрия случай. Затварянето на границите възпрепятства изпълнителската дейност в чужди държави (оперните певци разчитат на ангажименти от цял свят поради нишовия характер на дейността им и сравнително малкия пазар). Търсенето на нови таланти спада.
Михаил Тимошенко не разполага с личен сайт, който да създава кредибилност за младия изпълнител и успешно да комуникира неговите амбиции за кариерно развитие и ангажираност.
Решение:
Изграждане на динамичен уеб сайт, съчетаващ модерни технологии, добри практики за респонсив дизайн, оптимизация, достъпност, добро потребителско изживяване и запомнящо се дигитално присъствие, който да удовлетворява нуждите същевременно на бизнеса (в случая Михаил Тимошенко) и на потребителите.
Цели на Сайта:
- Изграждане на специфичния образ на младия оперен певец в дигиталното пространство - бранд идентичност и отличителни характеристики (многолик изпълнител, предаващ дълбока емоционалност и разпознаваемост на всеки персонаж)
- Създаване на кредибилност (вече участвал в известни продукции)
- Увеличаване на количеството покани за участия в продукции и колаборации
- Увеличаване на посещаемостта на оперни представления
Типове потребители и техните цели на Сайта:
- Интенданти, продуценти - търсят благонадеждност и опит - изпълнители, които лесно се превъплъщават в различни роли, искат да видят богат репертоар от известни оперни постановки в биографията на изпълнителя, подкрепени от престижни ревюта (social proof)
- Потенциална публика - хора, научили за Тимошенко офлайн или по други канали и обмислящи дали да посетят представление (pain points: да са убедени, че се спазват всички противоепидемични мерки, да са убедени, че стойността, която ще получат си заслужава риска)
- Завръщаща се публика - хора, посетили постановка в миналото да се запознаят по-подробно с певеца и да следят бъдещи изяви
- Инструменталисти и други - търсят опитен партньор за съвместни проекти
Процес и реализация
Началната фаза на проекта включва интервю с клиента и уточняване на нуждите и целите му и полезното им съчетаване с нуждите на потенциалните потребители, както и проучвания и анализ на конкурентни сайтове. Следва конкретизация на информационната архитектура, създаване на sitemap и wireframes и интерактивен прототип - одобрявани с клиента. Съдържанието е тясно комуникиране с клиента, за да отразява максимално нуждите му. Внимателно са проследени нуждите на различните потребителски групи при досега им със съдържанието на сайта (създадени са акуратни потребителски пътеки).
Акценти в дизайна и структурата
- Хиро секция - съдържа степенувани по важност CTA, служещи както за завръщаща се публика, така и на нови посетители и интенданти
- Хиро секция - отчита уникалните посетители и при завръщане на сайта зарежда различно видео (цел: да се покаже богатството от роли, в които влиза Тимошенко)
- Начална страница - предстоящите оперни предсставления са изнесени на предна позиция, добавен е поп-ъп в уверение на спазване на всички противоепидемични предпазни мерки
- Предоставяне на достатъчно количество “social proof” - акцентна секция с цитирана рецензия и секция “productions” на начална страница, която препраща към страница с рецензии към съответните оперни продукции
Технически характеристики:
Уебсайтът “timoshenkomikhail.com” се сервира от няколко reverse proxy локации, които обслужват потребителите в съответната прилежаща зона, разпределени на гео принцип чрез технологията DNS split horizon с цел кеширане на съдържание физически по-близо до клиентското устройство, редуциране на мрежовия трафик и намаляване на времето за отговор. По отношение на кибер защитата протичащата HTTPS комуникация между потребителя и сайта е обезпечена с TLS канал, предоставящ средства за доказване на автентичността на сайта пред потребителя и криптиращи механизми на възможно най-високо ниво като превенция срещу подслушване на канала и неправомерно модифициране на данните от трети страни. В допълнение на това, криптографски подписаните DNS зони гарантират по безспорен начин истинността на записите от домейна timoshenkomikhail.com съгласно стандарта DNSSEC. По отношение на мрежовата свързаност, отговорните HTTPS и DNS сървъри поддържат публична IPv4 и особено IPv6 адресация, за да покрият очакванията и на най-взискателните интернет потребители.
Екип:
Десислава Десева - уеб дизайн, UX, UI,
аrt-direction, low-code development (frontend)
Йордан Дервишев - backend
Илиян Илиев - technical infrastructure
Адвокат Димитър Карабелов е професионалист със солиден опит в областта на корпоративното право. След дългогодишна практика в реномирани кантори, той създава Karabelov Law Office като естествено развитие на своята дейност.
Уеб сайтът разчупва традиционната за тази сфера строга деловитост с един по-персонален прочит на услугата и фокус върху адвоката като специалист в своята област. Интуитивната навигация, прегледното представяне на услугите и сферите на експертиза улесняват потребителя в търсенето на подходящото решение. Качествената фотография, акцентът върху ценностите и блог секцията със статии от практически казуси спомагат за скъсяването на дистанцията и изграждането на доверие.
Проектът цели да представи Димитър Карабелов като един съвременен адвокат, който има интересен подход към работата си, но в същото време се стреми и да създаде усещането за надеждност и професионализъм у потенциалните клиенти.
Емилия Йорданова е специалист с решения – гъвкави, практични, точни. Чрез бранда си EuroCount тя предлага нестандартни счетоводни услуги за планиране и управление на данъчните задължения. С по-разчупен подход и фокус върху нуждите на своите клиенти, тя успява бързо да спечели тяхното доверие и признателност.
Уеб сайтът отразява по-нестандартния маркетингов подход на Емилия Йорданова и поставя акцент върху самия клиент, това, което го отличава, темите, които го вълнуват. Дистанцията с потребителя се скъсява чрез целенасочени въпроси, прегледно представяне на услугите и на Емилия като специалист, абонаментни планове и блог секция с полезни статии по актуални тематики.
Референциите от доволни клиенти спомагат за изграждането на доверие, а възможността за регистрация за Безплатен съветник добавя ценна стойност за потребителя.
Мисията ни е да предоставяме платформа за развитие и подкрепа на българския уеб - агенции, комапании, професионалисти, хора амбиции в нашата сфера. Заедно градим среда и общност за по-качествени онлайн услуги за бизнеса и организациите в страната. Вдигаме летвата, даваме добрите примери, показваме, че може хубави проекти и инициативи да се случват и тук, в България. Знаем, че заедно можем повече.