Новини
Сайт на годината 2024 - обратна връзка от журито - сегмент Маркетинг
02.12.2024
Обратната връзка от журито в конкурса „Сайт на годината 2024“, особено в сегмента „Маркетинг“, е от ключово значение за участниците. Тя предоставя професионална оценка и насоки, които могат да помогнат за подобряване на маркетинговите стратегии, представянето и цялостната ефективност на сайтовете.
Предоставяме няколко примера от тази година с желанието да сме от полза, но и да покажем прозрачността на процесите и независимостта на журиращите.
Лазар Малаков, модератор жури сегмент Маркетинг
Значимост на обратната връзка
- Журито е съставено от експерти в различни области на дигиталния маркетинг и уеб разработки. Техните коментари са ценен източник на прозрения и идеи.
- Участниците могат да използват обратната връзка, за да подобрят потребителското изживяване, оптимизацията, съдържанието и други аспекти на своя сайт.
- Често журито подчертава кои иновации или креативни подходи работят и кои могат да се развият още повече.
- Критиките и препоръките могат да служат като основа за бъдещи подобрения на проекта.
Журиращите и екипът от организатори отделят значително време и в подготовка на процесите по оценяване и при самата оценка, като времето общо за всички етапи е около един месец.
- Журито разглежда различни аспекти на сайта по предварително одобрени и приети от всички Критерии, подробно описани и на сайта на Конкурса.
- За всеки проект се отделя значително време за детайлен преглед, в зависимост от сложността му.
- Членовете на журито първо разглеждат проектите индивидуално, след което има подробно описана формула в Технологията на конкурса, по която се подреждат и селектират сайтовете, които преминават на втори етап от оценяването като номинирани.
Тази обратна връзка е полезна не само за участниците, но и за самия конкурс, тъй като подчертава тенденциите и добрите практики в индустрията.
Надяваме се тази обратна връзка да е полезна и за Вас и за издание 2025 да видим още по-конкурентноспособни проекти!